سرلشکر جعفری: سوریه به‌زودی آزاد می‌شود
(last modified 1396-11-19T07:26:38+00:00 )
دلو 19, 1396 11:56 Asia/Kabul
  • سرلشکر جعفری: سوریه به‌زودی آزاد می‌شود

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران گفت: پس از شکست گروه تروریستی داعش در عراق، در آینده نزدیک نیز شاهد آزادسازی سوریه خواهیم بود.

سردار سرلشکر «محمدعلی جعفری» چهارشنبه‌شب در ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان کرمان در جنوب ایران افزود: پس از اثبات قدرت ایران به جهانیان و ایستادگی مقابل دشمنان، مردم لبنان، عراق، فلسطین، یمن و سوریه نیز در برابر دشمنان خود ایستادگی کردند.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران تصریح کرد: دیگر ملت‌ها نیز با مشاهده ایستادگی ایران، به این مقاومت اعتماد پیدا و در برابر نظام سلطه و حاکمان زورگو و دست نشانده ایستادگی کردند تا بتوانند حق خود را از مستکبران و ظالمان بگیرند.

سرلشکر جعفری، همچنین به دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران اشاره کرد و افزود: ترویج فرهنگ مقاومت در منطقه و جهان، توسعه نهضت بیداری اسلامی در منطقه، شکست هیمنه دشمنان و ابرقدرتهای شرق و غرب از جمله دستاوردهای بزرگ انقلاب در ابعاد معنوی است که این دستاوردها برای دشمنان قابل تحمل نیست.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرد: ایستادگی در برابر ظلم، استکبار و ظلم‌ستیزی از آموزه‌های امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران است که انقلاب اسلامی تاکنون آن‌ها را به خوبی دنبال کرده است.

کلیدواژه