دلو 19, 1396 12:32 Asia/Kabul
  • رهبر معظم انقلاب اسلامی: امسال 22 بهمن تماشایی خواهد بود

رهبر معظم انقلاب اسلامی تصریح کردند: دشمن هدفش این است که از استمرار و استقامت انقلاب اسلامی جلوگیری کند.

رهبر معظم انقلاب اسلامی، ایام الله و مناسبت‌های مهم انقلاب اسلامی را مایه قوام و استحکام نظام دانستند و تأکید کردند: امسال به لطف الهی، ۲۲ بهمن از آن ۲۲ بهمن‌های تماشایی خواهد بود.

حضرت آیت الله خامنه‌ای صبح امروز (پنج‌شنبه) و همزمان با سالروز بیعت تاریخی همافران نیروی هوایی در ۱۹ دلو سال ۱۳۵۷ با امام خمینی (ره) و در دیدار جمعی از فرماندهان و کارکنان نیروی هوایی و قررگاه پدافند هوایی ارتش، افزودند: امسال به دلیل یاوه گویی‌های برخی از دولتمردان آمریکا و غیر آمریکا، مردم احساس می‌کنند دشمن در حال کمین گرفتن و درصدد دشمنی است و به همین علت، به حول قوه الهی، حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال از همیشه گرم‌تر و پرشورتر خواهد بود و همه خواهند آمد.

رهبر معظم انقلاب اسلامی، انقلاب اسلامی را حقیقتی زنده دانستند و با تأکید بر اینکه استحکام و قوام امروز انقلاب بیشتر از روزهای اول است، خاطرنشان کردند: انقلابیونِ امروز، ایستاده‌تر و آگاه‌تر و بصیرتر از انقلابیون روزهای اول انقلاب هستند و بر همین اساس، انقلاب پیش رفته و تکامل یافته است.

رهبر معظم انقلاب اسلامی همچنین «ایستادگی در برابر ظلم و فساد در سطح بین‌المللی و رسوا کردن آن» را از جمله سیاست‌های اصولی برشمردند و تأکید کردند: امروز ظالم‌ترین و بی‌رحم‌ترین مجموعه‌های دنیا، حکومت آمریکا است که حتی بدتر از داعشی‌های وحشی است.

حضرت آیت الله خامنه‌ای، با یادآوری این موضوع که داعش را آمریکایی‌ها بوجود آوردند و رئیس جمهور فعلی آمریکا در تبلیغات انتخاباتی به آن اشاره کرد، گفتند: آمریکایی‌ها علاوه بر ایجاد داعش، از آنها پشتیبانی کردند اما دولت آمریکا در تبلیغات بین‌المللی مدعی حمایت از حقوق بشر و مظلومان و حقوق حیوانات است که باید با بیان حقایق، آنها را رسوا کرد.

رهبر معظم انقلاب اسلامی، حمایت از ظلم ۷۰ ساله به ملت فلسطین و همچنین حمایت از کشتار مردم یمن و ظلم به آنان را نمونه‌های آشکاری از ظلم آمریکایی‌ها دانستند و افزودند: زیرساخت‌های یمن و مردم مظلوم این کشور، به‌طور روزانه به وسیله هم‌پیمانان آمریکا و با سلاح‌های آمریکایی بمباران می‌شوند اما دولت آمریکا هیچ اعتراض و اعتنایی نمی‌کند اما با کمال وقاحت با نمایش چند آهن‌پاره، ادعای بی‌دلیل ارسال موشک از ایران را مطرح می‌کنند.

حضرت آیت الله خامنه‌ای، به یک نمونه از ورود و ایستادگی جمهوری اسلامی ایران در قضایای منطقه هم اشاره کردند و گفتند: «در قضیه مقاومت در منطقه غرب آسیا، آمریکایی‌ها تصمیم داشتند مقاومت را ریشه‌کن کنند اما ما ایستادیم و گفتیم اجازه نمی‌دهیم، امروز برای همه دنیا ثابت شده است که آمریکا می‌خواست و نتوانست و ما خواستیم و توانستیم.»