دلو 21, 1396 17:07 Asia/Kabul
  •  ایران برای توسعه توان موشکی خود از کسی اجازه نمی‌گیرد

مشاور رهبر معظم انقلاب اسلامی در امور بین‌الملل گفت: ایران برای توسعه توان موشکی خود از کسی اجازه نمی گیرد و هر طور لازم بداند از موشک استفاده می کند و این حق مشروع ایران است.

«علی اکبر ولایتی» مشاور رهبر معظم انقلاب اسلامی در امور بین‌الملل روز شنبه در جمع خبرنگاران در خصوص بهانه جویی های مکرر آمریکا در خصوص مساله موشکی ایران و ارتباط آن با برجام اظهار کرد: به هیچ وجه مذاکره در خصوص توان موشکی ایران با دیدگاه تهران تطابق ندارد.

ولایتی درباره حمله جنگنده های رژیم صهیونیستی به سوریه هم گفت: دولت و مردم سوریه نشان دادند برای حفظ تمامیت ارضی، امنیت و استقلال کشورشان حاضرند جانشان را فدا کنند و هفت سال است که در حال جنگ هستند لذا مردم مقاوم سوریه حاضر نیستند تجاوز رژیم اسرائیل را قبول کنند.

پدافند هوایی ارتش سوریه بامداد امروز (شنبه) یک فروند جنگنده اف 16 متجاوز ارتش رژیم صهیونیستی را سرنگون کرد؛ ساعاتی پس از هدف قرار گرفتن جنگنده اف 16 رژیم صهیونیستی توسط پدافند هوایی ارتش سوریه، جنگنده های اسرائیلی بار دیگر اهدافی را در استان ریف دمشق در خاک سوریه بمباران کردند.

مشاور رهبر معظم انقلاب اسلامی در امور بین‌الملل همچنین با اشاره به عملیات نظامی ترکیه در سوریه اظهار کرد: باید تمامیت ارضی کشورهای منطقه مورد احترام همه باشد و تحرکات خارجی ها در مورد اقوام مختلف در کشورهای منطقه باید خاتمه یابد.

 

کلیدواژه