دلو 22, 1396 08:59 Asia/Kabul
  • سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران

امروز، یکشنبه 22 دلو (11 فوریه) سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران است.

مردم سراسر ایران اسلامی به همین مناسبت با حضور گسترده در راهپیمایی سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، یک‎بار دیگر با آرمان‎های حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی و حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی تجدید بیعت می‎کنند.

راهپیمایی سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران به طور همزمان امروز در سراسر ایران اسلامی، از ساعت 9 صبح آغاز می‌شود.

در تهران پایتخت ایران اسلامی، راهپیمایی سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از نقاط مختلف شهر و به خصوص در مسیرهای 10 گانه اعلام شده به سمت میدان آزادی برگزار می‌شود و ­قرائت بیانیه و سخنرانی «حسن روحانی» رئیس جمهوری اسلامی ایران از دیگر برنامه‌های این مراسم است.

راهپیمایی یوم الله­ 22 بهمن همچنین در بیش از 1000 شهرستان بخش شهر و چهار هزار روستا در سراسر ایران برگزار می‌شود.

­بیش از شش هزار عکاس، تصویربردار و خبرنگار از جمله ­250 خبرنگار و عکاس خارجی راهپیمایی 22 بهمن را در سراسر ایران پوشش خواهند داد. 

«حضرت آیت الله خامنه‌ای»، رهبر معظم انقلاب اسلامی پنج‌شنبه گذشته و همزمان با سالروز بیعت تاریخی همافران نیروی هوایی در ۱۹ دلو سال ۱۳۵۷ با امام خمینی (ره) و در دیدار جمعی از فرماندهان و کارکنان نیروی هوایی و قررگاه پدافند هوایی ارتش، تاکید کردند امسال به دلیل یاوه گویی‌های برخی از دولتمردان آمریکا و غیر آمریکا، مردم احساس می‌کنند دشمن در حال کمین گرفتن و درصدد دشمنی است و به همین علت، به حول قوه الهی، حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال از همیشه گرم‌تر و پرشورتر خواهد بود و همه خواهند آمد.

 

کلیدواژه