دلو 22, 1396 10:59 Asia/Kabul
  • برافراشتن بزرگترین پرچم جمهوری اسلامی ایران در جریان راهپیمایی 22 بهمن در تهران

بزرگترین پرچم جمهوری اسلامی ایران در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن در باغ موزه دفاع مقدس تهران برافراشته شد.

صبح روز یکشنبه با آغاز راهپیمایی یوم الله 22 بهمن در 10 مسیر اعلام شده در تهران، مردم و جوانان انقلابی شهر تهران با کشیدن پرچم آمریکا روی زمین و عبور از روی آن و چرخاندن پرچم ایران بار دیگر پوشالی بودن قدرت آمریکا را نشان دادند.

«محمد شریعتمداری» وزیر صنعت، معدن و تجارت ایران هم با حضور در راهپیمایی 22 بهمن در تهران، گفت: حضور و مشارکت مردم در صحنه، نقش اساسی در تثبیت نظام جمهوری اسلامی دارد و ضمن مایوس کردن دشمنان نظام اسلامی، بار مسوولیت مسوولان نظام جمهوری اسلامی ایران را سنگین‌تر می‌کند.

«علی لاریجانی» رئیس مجلس شورای اسلامی ایران هم در شیراز، جنوب ایران، حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن را پشتوانه ارزشمندی برای جمهوری اسلامی ایران دانست و افزود: حرکتی که ملت ایران به رهبری امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران آغاز کرد، تحولی را در ایران و منطقه به وجود آورد که تأثیرات  زیادی داشته است.

امروز، یکشنبه، ایرانیان در سراسر ایران‌‌اسلامی با حضور حماسی و میلیونی و در دست داشتن پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی ایران در راهپیمایی 22 بهمن، یک‌صدا شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی را فریاد می‌زنند.  

صدها عکاس و خبرنگار ایرانی و خارجی در سراسر ایران پوشش دهنده مراسم راهپیمایی 22 بهمن، سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی هستند.

راهپیمایی سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران صبح روز یکشنبه به طور همزمان در بیش از 1000 شهر و چهار هزار روستا در سراسر ایران اسلامی آغاز شده است.

 

کلیدواژه