حمل 17, 1403 14:54 Asia/Kabul
  • راهپیمایان روز قدس در ایران: پاسخی سخت در انتظار رژیم‌صهیونیستی است
    راهپیمایان روز قدس در ایران: پاسخی سخت در انتظار رژیم‌صهیونیستی است

­راهپیمایان روز جهانی قدس­ در قطعنامه پایانی این مراسم با تاکید بر حمایت از مردم مظلوم غزه و محکوم کردن جنایت رژیم جعلی صهیونیستی در حمله به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در سوریه تاکید کردند: پاسخی سخت و پشمان کننده در انتظار صهیونیست‌هاست.

به گزارش رادیو دری؛ مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس امروز جمعه در بیش از دو هزار شهر و روستای سراسر ایران با حضور گسترده قشرهای مختلف مردم برگزار شد.

شرکت کنندگان در راهپیمایی روز جهانی قدس در قطعنامه پایانی این مراسم، ضمن محکومیت و انزجار از جنایات دشمن صهیونیستی و حمایت از مردم فلسطین اعلام کردند: نبرد طوفان الاقصی و استمرار مقاومت ۱۸۳ روزه مردم باریکه غزه و مجاهدان فلسطینی نقطه عطفِ سرنوشت سازی را در مبارزه با موجودیت جعلی رژیم خبیث و اشغالگر صهیونیستی را رقم زده و شمارش معکوس برای نابودی غده سرطانی اسرائیل از جغرافیای جهان اسلام را سرعت بخشیده است.

در ادامه این قطعنامه، شرکت کنندگان به آمریکا به عنوان متهم اول اداره جنگ غزه و حامی بی قید و شرط صهیونیست‌ها هشدار دادند که از پرداخت هزینه‌های بیشتر راهبردی و رسوایی ناشی از شکست و مشارکت در جنایت و نسل کشی در غرب آسیا بپرهیزد و با تجدیدنظر­ در سیاست شیطانی خود بیش از این آبروی مردم آمریکا را قربانی قاتلان زنان و کودکان غزه نکند.

شرکت کنندگان در راهپیمایی روز جهانی قدس همچنین با تاکید بر تداوم راهبرد افزایش ظرفیت دفاعی ایران به دشمنان ایران اسلامی هشدار دادند که از هرگونه شیطنت و رویا پردازی برای تضعیف و یا تعرض به این حوزه که خط قرمز ایرانیان است، اجتناب ورزند و بدانند­ ­در صورت هرگونه خطای محاسباتی هدف پاسخ‌ قاطع و ویرانگر و مجازات پشیمان کننده مدافعان امنیت و تمامیت ارضی وطن قرار خواهند گرفت.

در ادامه قطعنامه پایانی راهپیمایی روز جهانی قدس، شرکت کنندگان ضمن محکومیت اقدام رژیم صهیونیستی در حمله به بخش­ کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در سوریه و حملات تروریستی روز پنجشنبه گروهک جیش الظلم در راسک و چابهار (جنوب شرق ایران) اعلام کردند: این اقدام رژیم صهیونیستی برای فرار از گرداب خودساخته در باریکه غزه و فرافکنی شکست جبران ناپذیر از جبهه مقاومت است و حاصلی جز زوال زود هنگام این غده سرطانی (اسرائیل) در پی نخواهد داشت و مطمئنا با پاسخی سخت و پشیمان کننده مواجه خواهد شد.

امروز جمعه 5 آوریل 2024 (17 فروردین 1403) مصادف با 25 رمضان 1445 روز جهانی قدس است.

آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به ابتکار امام خمینی (ره) بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران روز جهانی قدس نام‎گذاری شده ‏است.‏

سردار پاکپور: ۱۵ تروریست در راسک و چابهار به هلاکت رسیدند

رئیسی: روز جهانی قدس نمادی برای بیرون راندن صهیونیستها از اراضی فلسطین است

فریاد ملت ایران در روز قدس: اسراییل رفتنی است

کلیدواژه