دلو 22, 1396 13:12 Asia/Kabul
  •  قطعنامه پایانی راهپیمایی 22 بهمن: ابراز خشم و نفرت از آمریکای جنایتکار

شرکت‌کنندگان در راهپیمای 22 بهمن در سراسر ایران اسلامی، ضمن ابراز خشم و نفرت از بدعهدی‌های آمریکا، «شیطان بزرگ» در نقض مفاد توافقنامه هسته‌ای، تاکید کردند: آمریکای جنایتکار همچنان دشمن شماره یک ملت ایران است.

مردم ایران روز یکشنبه با صدور قطعنامه پایانی راهپیمایی سراسری 22 بهمن، اعلام کردند: مواضع خصمانه برخی مقامات ارشد اروپایی در همراهی با سیاست‌های سلطه‌طلبانه آمریکا ضد ایران محکوم است.

ملت ایران همچنین دراین قطعنامه از همه مسوولان و دست‌اندرکاران نظام اسلامی خواستند برای استیفای کامل حقوق، منافع ملی و مقابله به مثل موثر با تحریم‌ها و اقدامات خرابکارانه نظام‌سلطه و حامیانش اقدامات شجاعانه اتخاذ کنند.

راهپیمایان، باردیگر پشتیبانی قاطع خود را از موفقیت‌های جوانان ایرانی در عرصه علم و فناوری و صنایع بازدارنده دفاعی و موشکی اعلام کردند.

در قطعنامه پایانی شرکت‌کنندگان در راهپیمای 22 بهمن در سراسر ایران اسلامی آمده است: پیشرفت‌ها و دستاوردهای نظام اسلامی ایران در اوج قله‌های سربلندی و افتخار، بیش از هر زمان دیگری به عنوان الگوی نجات‌بخش جامعه بشری، مایه مباهات مسلمانان و مستضعفان جهان شده است.

این قطعنامه همچنین ضمن اعلام حمایت ملت ایران از وحدت و اتحاد جهان اسلام و جنبش و حرکت‌های اسلامی و آزادیبخش، به ویژه فلسطین و محور مقاومت، می‌افزاید: طرح آمریکای جنایتکار در به‌رسمیت بخشیدن به نقشه شوم انتقال پایتخت رژیم جعلی و کودک‌کش صهیونیستی به بیت المقدس و همچنین جنایات وحشیانه رژیم قبیله‌ای آل سعود و هم پیمانان آن در یمن و بحرین محکوم است.

راهپیمایی سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران صبح روز یکشنبه به طور همزمان در بیش از 1000 شهر و چهار هزار روستا در سراسر ایران اسلامی برگزار شد.

 

کلیدواژه