دلو 22, 1396 16:23 Asia/Kabul
  • تحلیل پیام جهانی حضور گسترده مردم ایران در راهپیمایی 22 بهمن امسال

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا در ایران، پیام جهانی حضور گسترده مردم ایران در راهپیمایی 22 بهمن امسال را ناکامی عملیات روانی و جنگ شبکه‌های مجازی به سرکردگی صهیونیست‌ها در اغتشاشات اخیر ایران دانست.

سردار سرلشکر «یحیی رحیم‌صفوی» روز یکشنبه درمراسم  راهپیمایی 22 بهمن/دلو درجمع مردم اصفهان، مرکز ایران افزود: قدرت ایران، عظیم و الهی است و آمریکا و اسرائیل کوچکتر از آن هستند که بخواهند به این قدرت الهی آسیب برسانند.

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران مانع تحقق اهداف آمریکا در منطقه شده و تجربه دفاع مقدس ملت ایران به عراق و سوریه انتقال یافته است.

سردار رحیم‌صفوی خاطرنشان کرد: اقتدار ایران اسلامی مانع تشکیل خاورمیانه جدید در منطقه شد و تک قطبی‌سازی جهان را با شکست مواجه کرد و اینکه امروز رئیس جمهوری آمریکا دستور مانور نظامی می‌دهد دلیل بر ضعف آمریکا است.

سردار رحیم‌صفوی با بیان اینکه در 39 سال گذشته، تلاش آمریکا برای سرنگون کردن انقلاب اسلامی ایران بی‌نتیجه بوده است، افزود: بدعهدی آمریکا در موضوع برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) با شکست مواجه شده است و کشورهای اروپایی نیز آمریکا را دراین موضوع همراهی نمی‌کنند.

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا، با تاکید براینکه منحنی عمر آمریکا با گذشت زمان رو به افول و منحنی انقلاب اسلامی ایران رو به اوج و صعود است، تصریح کرد: آمریکا و رژیم صهیونیستی با تجهیز 100 هزار تروریست که خودشان به ایجاد آن اعتراف کردند نتوانستند سوریه و عراق را تضعیف کنند.