دلو 25, 1396 11:13 Asia/Kabul
  • سفر سه روزه رئیس جمهوری ایران به هند؛ فردا، پنجشنبه

معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رئیس جمهوری اسلامی ایران، گفت: «حسن روحانی» رئیس جمهوری اسلامی ایران باهدف تحکیم روابط دوجانبه و در پاسخ به دعوت نخست وزیر هند، فردا (پنجشنبه) به این کشور سفر می‌کند.

به گزارش رادیو دری،«پرویز اسماعیلی» روز چهارشنبه، افزود: روحانی دراین سفر سه روزه که در پاسخ به سفر ماه ثور 1395 «ناراندا مودی» Narendra Modi نخست وزیر هند به تهران انجام می‌شود، ابتدا وارد حیدرآباد در ایالت تلنگانای Telangana هند خواهد شد.

معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رئیس جمهوری ایران، گفت: دیدار با علمای مسلمان حیدرآباد و جنوب هند، بازدید از مراکز فرهنگی و مذهبی و همچنین دیدار با ایرانیان و دانشجویان مقیم، از مهمترین برنامه‌های رئیس جمهوری اسلامی ایران در حیدرآباد است.

«پرویز اسماعیلی» تصریح کرد: مراسم استقبال رسمی و مشترک از رئیس جمهوری اسلامی ایران توسط رئیس جمهوری و نخست وزیر هند صبح روز شنبه در دهلی‌نو برگزار می‌شود و پس از مذاکرات مشترک هیات‌های عالیرتبه دو کشور، اسناد و تفاهم‌نامه‌های متعدد همکاری در حضور مقامات ارشد ایران و هند مبادله خواهد شد.

معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رئیس جمهوری اسلامی ایران، افزود: تُجار و بازرگانان بخش خصوصی ایران و هند نیز نشست مشترکی را برای بررسی ظرفیت و فرصت‌های همکاری و توسعه روابط تجاری برگزار خواهند کرد.

 

کلیدواژه