رهبر معظم انقلاب: شهادت معامله‌ای پر سود با خداوند است
(last modified Fri, 02 Mar 2018 06:34:26 GMT )
حوت 11, 1396 11:04 Asia/Kabul
  •  رهبر معظم انقلاب: شهادت معامله‌ای پر سود با خداوند است

حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار دست‌اندرکاران کنگره شهید صدوق و 372 شهید شهرستان گلپایگان،(استان اصفهان مرکز ایران)، شهادت را مرگ حسابگرانه و معامله ای پرسود با خداوند دانستند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری، بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار دست‌اندرکاران کنگره روحانی شهید صدوق گلپایگانی و 372 شهید شهرستان گلپایگان که در تاریخ 5 فوریه (16 دلو 1396 هجری شمسی) برگزار شده بود، پنجشنبه شب در محل این همایش منتشر شد.

حضرت آیت الله خامنه‌ای در این دیدار، گلپایگان را منطقه‌ای عالم‌خیز خواندند و با اشاره به شهدای برجسته این شهر گفتند: از جمله شهدای برجسته گلپایگان، روحانی شهید مرحوم صدوق است که خصوصیات برجسته‌ای همچون خدمت به مردم و مقابله با رژیم طاغوت درباره ایشان در این جلسه نقل شد.

رهبر معظم انقلاب اسلامی، آمادگی برای بذل جان در راه خدا را فضیلتی بزرگ دانستند و افزودند: جان انسان در نهایت از بین خواهد رفت اما کار شهدا، کاری بسیار باارزش و زیرکانه است که با شهادت یعنی یک مرگ تاجرانه و حسابگرانه، در یک معامله پرسود جان از بین‌رفتنی خود را با خداوند معامله می‌کنند و در ازای آن، پاداش بهشت را می‌گیرند.

 

کلیدواژه