حوت 13, 1396 15:27 Asia/Kabul
  • تقویت همکاری رسانه‌ای بین اصفهان و سریلانکا

رئیس تلویزیون سریلانکا در دیدار با مدیرکل صداوسیمای مرکز اصفهان، مرکز ایران، بر تقویت استفاده از ظرفیت‌های رسانه‌ای دوطرف تاکید کرد.

«توسیرا مِلاوتانتری»، رئیس تلویزیون سریلانکا روز یکشنبه در صداوسیمای مرکز اصفهان هدف از این دیدار را انعکاس و تبلیغ فرهنگ اصیل ایرانی از تلویزیون ملی سریلانکا خواند و گفت: با توجه به هم‌خوانی نزدیک فرهنگ ایرانی با سریلانکا، شبکه‌های تلویزیونی این کشور برای ساخت فیلم‌های مستند برای معرفی هرچه بیشتر مردم دو کشور آمادگی لازم دارند.

رئیس تلویزیون سریلانکا، اصفهان را دارای ظرفیت‌های فراوان گردشگری و طبیعی دانست و افزود: پوشش رسانه‌ای ظرفیت‌های فرهنگی، تاریخی و گردشگری این شهر تاریخی از تلویزیون ملی سریلانکا زمینه‌ساز جذب گردشگر به اصفهان می‌شود.

«مسعود احمدی‌افزادی» مدیرکل صدا و سیمای مرکز اصفهان هم در این دیدار بر دوستی بلندمدت ایران و سریلانکا و فرهنگ و تمدن غنی ایران تاکید کرد و گفت: اصفهان آماده همکاری لازم در زمینه تولید فیلم و مستند برای پخش از شبکه‌های تلویزیون سریلانکا با صداگذاری و زیرنویس به زبان سینهالی باهدف معرفی فرهنگ، آداب و مکان‌های تاریخی اصفهان است.

کلیدواژه