لاریجانی: ترامپ در همبستگی با رژیم صهیونیستی مرز ندارد
(last modified Tue, 06 Mar 2018 12:45:39 GMT )
حوت 15, 1396 17:15 Asia/Kabul
  • لاریجانی: ترامپ در همبستگی با رژیم صهیونیستی مرز ندارد

رییس مجلس شورای اسلامی ایران گفت: «دونالد ترامپ» رئیس جمهوری آمریکا در همبستگی با رژیم صهیونیستی مرز ندارد و حاضر است منافع آمریکا را فدای این رژیم کند.

«علی لاریجانی» رییس مجلس شورای اسلامی ایران روز سه شنبه در جمع خبرنگاران، درمورد سفر ترامپ به تل آویو برای انتقال سفارت آمریکا به قدس اظهار کرد: آمریکایی ها یک همبستگی حیاتی میان سرنوشت خود و سرنوشت رژیم صهیونیستی قائل هستند و پای آن ایستاده اند و متاسفانه برخی کشورهای منطقه را نیز در این زمینه فریب داده اند و آنها را با خود همراه کرده اند.

لاریجانی با بیان اینکه تصمیمات آمریکا و رژیم صهیونیستی از یک وضع خام برخوردار است، افزود: تصمیمی که برای قدس شریف گرفته شد، هیچ کدام از کشورهای اسلامی آن را نپذیرفتند و این تصمیم را تحقیر کردند و مشخص نیست که آمریکا و رژیم صهیونیستی بتوانند این پروژه را به سادگی جلو ببرند.

رییس مجلس شورای اسلامی ایران ابراز امیدواری کرد، مردم فلسطین روزی از شر صهیونیست ها آزاد شوند.

وزارت خارجه آمریکا روز جمعه اعلام کرد؛ 14 مه 2018 (24 ثور 1397) سفارت این کشور از تل‌آویو به قدس‌اشغالی انتقال می‌یابد.

«دونالد ترامپ» رئیس جمهوری آمریکا روز دوشنبه در دیدار با «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی که به واشنگتن رفته است، با حمایت از مواضع این رژیم در مناطق اشغال شده گفت: ممکن است شخصا" در مراسم گشایش سفارت آمریکا در قدس شرکت کند.

14 مه 1948 (24 ثور 1327) مصادف با اشغال سرزمین فلسطین از سوی رژیم صهیونیستی است که به «روز نکبت» Nakba Day معروف است.

کلیدواژه