حوت 16, 1396 15:03 Asia/Kabul
  • سردار حاجی‌زاده: تولیدات موشکی ایران سه برابر شده است
    سردار حاجی‌زاده: تولیدات موشکی ایران سه برابر شده است

فرمانده نیروی هوا- فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، با بیان اینکه تولیدات موشکی ایران سه برابر شده است، گفت: آمریکایی‌ها زرادخانه‌های اتمی خودشان را روز به روز افزایش می‌دهند و می‌گویند برای دفاع از منافعمان است اما ایران نباید موشک داشته باشد.

سردار سرتیپ «امیرعلی حاجی‌زاده» روز چهارشنبه در جشنواره سرباز که در تهران برگزار شد، قوانین حاکم بر جهان را بدتر از قانون جنگل برشمرد و گفت: قانون دنیا دست آمریکا، انگلیس، فرانسه، رژیم صهیونیستی و استکبار است و این قوانین را آنها نوشته‌اند و هر وقت بخواهند آن را عوض می‌کنند.

فرمانده نیروی هوا- فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، به فعالیت گروهک تروریستی منافقین در فرانسه اشاره کرد و افزود: این گروهک با این همه جنایاتش در فرانسه آزادانه فعالیت می‌کند اما اگر ایران به افرادی که در فرانسه عملیات تروریستی انجام دادند، اجازه فعالیت می داد، چه اتفاقی می‌افتد؟ جهان امروز، جهان زور است.

سردار سرتیپ حاجی زاده، تصریح کرد: امروز با وجود دشمنی‌ها و اقدامات استکبار و دشمنان، مدافعان توسعه دفاعی در ایران بیش از گذشته هستند و همه نهادها در موضوع موشکی بخصوص موشک‌های زمین به زمین یکپارچه شدند و پای کار هستند.

فرمانده نیروی هوا- فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه تلاش دشمنان برای محدودکردن قدرت دفاعی ایران نتیجه عکس داده است، تاکید کرد: دنیای استکبار در برابر ایران هیچ غلطی نمی‌تواند بکند. 

 

کلیدواژه