حمل 11, 1397 13:24 Asia/Kabul
  • بیانیه نیروی انتظامی ایران در گرامیداشت روز جمهوری اسلامی
    بیانیه نیروی انتظامی ایران در گرامیداشت روز جمهوری اسلامی

نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با گرامیداشت یوم‌الله ۱۲ فروردین‌/حمل اعلام کرد: روز «جمهوری اسلامی ایران» الگوی مردم‌سالاری دینی و نظام مبتنی بر ولایت فقیه، مدل کارآمد اداره جامعه و تأمین سعادت بشریت است.

مردم ایران سی و نه سال پیش در دوازدهم فروردین/حمل 1358 (اول آوریل 1979) با حضوری آگاهانه در عرصه همه‌پرسی به «جمهوری اسلامی» رای مثبت دادند و این روز به نام روز جمهوری اسلامی ایران نامگذاری شد.

نیروی انتظامی ایران با صدور بیانیه‌ای به مناسبت روز جمهوری اسلامی تصریح کرد: 12 فروردین ماه، جلوه‌ای از پیروزی مستضعفان بر مستکبران، روز تثبیت انقلاب اسلامی، زمینه‌ساز تحقق حکومت عدالت محور جهانی و ظهور جمهوری اسلامی ایران در سپهر سیاست بین‌الملل، گفتمانی نوین، غنی و امیدبخش برای محرومان و مستضعفان را سبب شد.

در این بیانیه آمده است: جمهوری اسلامی ایران، مؤلفه‌های استکبارستیزی، عدالت‌خواهی، معنویت ‌جویی و استقلال‌طلبی را در حیات جوامع آزادیخواه و حق‌طلب جاری کرد و نویدبخش وعده‌ الهی غلبه حق بر باطل شد.

در بیانیه نیروی انتطامی ایران همچنین آمده است: در شرایطی که به تدبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی و فرمانده معظم کل قوا سال 1397 شمسی؛ سال "حمایت از کالای ایرانی" نامگذاری شده، امید است با همت و همدلی آحاد مردم و مسئولان، با شکوفایی ظرفیت‌های داخلی و اتکا به تولید ایرانی و بومی، میهن اسلامی بالنده و سربلند باشد.

رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی به‌مناسبت آغاز سال ۱۳۹۷ هجری شمسی، سال جدید را سال "حمایت از کالای ایرانی" نامگذاری کردند.

 

کلیدواژه