حمل 12, 1397 14:01 Asia/Kabul
  • بیانیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در محکومیت جنایت صهیونیست‌ها

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران، تلاش آمریکا و هم‌پیمانان این کشور را در امنیت‌سازی برای رژیم جعلی و کودک‌کش صهیونیستی محکوم به شکست دانست.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی روز شنبه با صدور بیانیه‌ای با محکومیت جنایت صهیونیست‌ها در کشتار فلسطینی‌های شرکت کننده در راهپیمایی "حق بازگشت"، اعلام کرد: جنایت جدید رژیم اشغالگر و نژادپرست صهیونیستی در به خاک و خون کشیدن فلسطینی‌ها، بار دیگر نشان داد صهیونیست‌ها از شکل‌گیری انتفاضه‌نوین و ظرفیت‌های مقاومت اسلامی فلسطین دچار وحشت و هراس شده‌اند.

در این بیانیه آمده است: رمزگشایی از جنایات وحشیانه اخیر دژخیمان رژیم صهیونیستی در باریکه غزه بیانگر این حقیقت است که معامله پلید سران خائن برخی کشورهای مرتجع و وابسته عربی در برقراری ارتباط پنهان با اشغالگران سرزمین فلسطین، راه به جایی نخواهد برد و تنها محصول آن، اوج‌گیری نهضت مردمی و مقاومت اسلامی فلسطین و سرعت یافتن روند خشکانده شدن غده سرطانی اسرائیل از منطقه خواهد بود.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، خاطرنشان کرد: مردم مظلوم و بی‌دفاع فلسطین امروز فراتر از محکومیت‌های متعارف و دیپلماتیک نیازمند اقدامات و نسخه‌های عملی در حمایت از خود و پایان بخشیدن به جنایات و اشغالگری صهیونیست‌ها در سرزمین شان هستند.

این بیانیه می‌افزاید: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان "دست قدرتمند ملت ایران" از هیچ تلاشی برای کمک به مردم مسلمان فلسطین دریغ نکرده است و ظرفیت‌های در اختیار را برای استیفای حقوق فلسطینی‌ها فعال‌تر خواهد کرد.

دو روز گذشته ( جمعه ) هزاران فلسطینی در چهل و دومین سالگرد روز زمین در تظاهرات مسالمت‌آمیز «حق بازگشت» به سوی محدوده مرزی باریکه غزه با اراضی‌اشغالی حرکت کردند که با حمله نظامیان اسرائیلی روبه‌رو شدند. براثراین حملات؛ دست‌کم ۱۷ فلسطینی به شهادت رسیدند و بیش از هزار و چهارصد نفر زخمی شدند.

کلیدواژه