حمل 21, 1397 12:55 Asia/Kabul
  •  سرتیپ حاتمی: ایران قدرت مقتدر دفاعی منطقه است

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ایران تاکید کرد: جمهوری اسلامی در حوزه دفاعی، قدرت مقتدر منطقه است و از منافع خود دفاع می کند.

امیر سرتیپ «امیر حاتمی» وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ایران امروز(سه شنبه) در تبریز(شمال غرب ایران) گفت: گروه های تروریستی و شرور مانند داعش که هزاران نفر را در کشورهای منطقه قتل عام کردند، با هدف ضربه زدن به ایران تشکیل شدند، اما رزمندگان اسلام تروریستها را سرکوب کردند.

سرتیپ حاتمی خطاب به دشمنان افزود: «اگر محاسبه غلطی بکنید و دنبال ماجراجویی باشید با خیل جوانانی طرف خواهید بود که سیلی کوبنده بر صورت شما خواهند زد، به همین دلیل توصیه می کنیم قدرت مردم ایران را امتحان نکنید.»

وزیر دفاع ایران با بیان اینکه در شرایط ملتهب منطقه، مردم ایران در سرزمینی امن و آرام برای تحقق اهداف انقلاب اسلامی به پیش می روند تصریح کرد: 500 نفر در وزارت خزانه داری آمریکا به کار گرفته شده اند تا به اقتصاد ایران ضربه بزنند زیرا احساس می کنند پیشرفت و تعالی انقلاب اسلامی مانع از اجرای توطئه های آنها شده است.

سرتیپ حاتمی تحقق شعار سال و پیام نوروزی فرماندهی معظم کل قوا مبنی بر «حمایت از کالای ایرانی» را بسیار مهم دانست.

رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی به‌مناسبت آغاز سال ۱۳۹۷ هجری شمسی، سال جدید را سال «حمایت از کالای ایرانی» نامگذاری کردند.