رهبر معظم انقلاب : حمله به سوریه جنایت است ، آمریکا همچون گذشته قطعاً شکست خواهد خورد
(last modified Sat, 14 Apr 2018 15:32:23 GMT )
حمل 25, 1397 20:02 Asia/Kabul
  • رهبر معظم انقلاب : حمله به سوریه جنایت است ، آمریکا همچون گذشته قطعاً شکست خواهد خورد

رهبر معظم انقلاب اسلامی، حمله سحرگاه امروز آمریکا ، بریتانیا و فرانسه به سوریه را جنایت دانستند و با دروغ خواندن ادعای آنها مبنی بر مخالفت با استفاده از سلاح شیمیایی ، تأکید کردند: جمهوری اسلامی همچون گذشته در کنار گروههای مقاومت حاضر خواهد بود و آمریکا نیز قطعاً در اهداف خود در منطقه، شکست خواهد خورد.

«حضرت آیت الله خامنه‌ای» صبح امروز (شنبه) در دیدار جمعی از مسوولان نظام، سفیران کشورهای اسلامی و قشرهای مختلف مردم، رئیس جمهور آمریکا، رئیس جمهور فرانسه و نخست وزیر انگلیس را جنایتکار دانستند و تأکید کردند: آمریکایی‌ها همچون سرنوشت عراق و افغانستان، از اینگونه جنایات در سوریه ، سودی نخواهند برد.

رهبر معظم انقلاب اسلامی، رفتارهای آمریکا و برخی کشورهای غربی را ناشی از اهداف استعماری و «دیکتاتوریِ بین‌المللی» آنها دانستند و خاطرنشان کردند: البته دیکتاتورها در هیچ کجای دنیا کامیاب نخواهند شد و آمریکا نیز قطعاً در اهداف خود در منطقه، شکست خواهد خورد.

ایشان افزودند: هدف آمریکایی‌ها، فقط سوریه و عراق و افغانستان نیست بلکه آنها، بدنبال ضربه زدن به امت اسلامی و اسلام هستند، بنابراین دولت‌های اسلامی نباید خود را در خدمت اهداف امریکا و برخی کشورهای متجاوز غربی قرار دهند.

حضرت آیت الله خامنه ای، تصریح کردند: علت حضور ایران در سوریه و در منطقه غرب آسیا، یاری رساندن به مقاومتی بود که در مقابل ظلم وجود داشت و جبهه مقاومت به برکت یاری و کمک هایی که شد و با شجاعت نیروهای سوری توانست بر تروریست هایی که بوسیله آمریکا و غربی ها و مزدوران آنها همچون سعودی بوجود آمده بود، غلبه کند و آنها را شکست دهد.

رهبر معظم انقلاب اسلامی، با تاکید براینکه هر جا مظلومی نیازمند یاری باشد، جمهوری اسلامی در آنجا حاضر خواهد بود، فلسفه اصرار جمهوری اسلامی ایران در حمایت از موضوع فلسطین را در همین چارچوب ارزیابی کردند و افزودند: ملت فلسطین براثر ایستادگی، اکنون به یک فلسطین قدرتمند تبدیل شده است و بدون تردید، فلسطینی ها بر صهیونیست ها غالب خواهند شد و سرزمین فلسطین به ملت آن باز خواهد گشت.

کلیدواژه