آیت الله لاریجانی: پیروزی نهایی متعلق به محور مقاومت است
(last modified 1397-01-27T12:21:28+00:00 )
حمل 27, 1397 16:51 Asia/Kabul
  •  آیت الله لاریجانی: پیروزی نهایی متعلق به محور مقاومت است

رئیس قوه قضائیه ایران، پیروزی نهایی را متعلق به محور مقاومت در منطقه دانست و گفت: آمریکایی ها با وجود هزینه هفت تریلیون دلاری در منطقه چیزی به دست نیاوردند و نخواهند آورد.

آیت الله «صادق آملی لاریجانی» روز دوشنبه در جلسه مسوولان عالی قضایی، با اشاره به حمله اخیر آمریکا، انگلیس و فرانسه به سوریه، خاطرنشان کرد: آمریکا با همدستی انگلیس و فرانسه بر خلاف تمام موازین بین المللی، اخلاقی ، انسانی و با طرح دروغ تکراری استفاده از سلاح های شیمیایی در سوریه، به این کشور حمله کرد.

آمریکا به همراه فرانسه و انگلیس بامداد شنبه به بهانه حمله شیمیایی در دومای سوریه، بیش از ۱۰۰ فروند موشک به مناطق مختلف سوریه شلیک کردند.

آیت الله آملی لاریجانی، با ابراز تاسف از اقدام برخی حاکمان خودفروخته جهان اسلام در حمایت از اقدام آمریکا، اظهار کرد: چنین اقداماتی موجب منسجم تر شدن هرچه بیشتر ملت های منطقه در مبارزه با آمریکا و متحدانش می شود. 

رئیس قوه قضائیه ایران، همچنین یکی از علل هجمه های روزافزون کشورهای سلطه و اذناب منطقه ای آنها به ایران را اقتدار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی دانست و گفت: این اقتدار، آنها را به هراس افکنده و موجب شده است که مدام در جهت ایران هراسی گام بردارند اما به خوبی می دانند که جمهوری اسلامی در مقام دفاع از خود به هیچ عنوان کوتاه نخواهد آمد.

 

کلیدواژه