حمل 29, 1397 16:54 Asia/Kabul
  • نیروهای مسلح ایران عامل ناکامی دشمنان انقلاب اسلامی هستند

رئیس ستادکل نیروهای مسلح ایران تاکید کرد: امروز نیروهای مسلح ایران به ویژه ارتش و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عامل ناامیدی و ناکامی جبهه دشمنان انقلاب اسلامی، به ویژه آمریکا، رژیم صهیونیستی و حاکمان وابسته و قرون وسطایی آل سعود به شمار می‌روند.

سردار سرلشکر «محمد باقری» روز چهارشنبه در آستانه فرا رسیدن سوم شعبان، میلاد امام حسین (ع) و روز پاسدار، در پیامی به فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، با تبریک این روز اظهار کرد: نیروهای مسلح ایران، حول محور ولایت، سپر مستحکم انقلاب اسلامی و ملت ایران هستند و در اوج وحدت، یکپارچگی، هماهنگی و آمادگی‌های همه‌جانبه دفاعی، سبب امنیت‌پایدار و آرامش مستمر و خدشه‌ناپذیر ملی به شمار می‌روند.

روز جمعه 31 حمل 1397 برابر با سوم شعبان 1439 هجری‌قمری مصادف با ولادت حضرت امام حسین (ع) جهان و روز پاسدار است.

سرلشکر باقری افزود: شعاع درخشندگی‌ها و تأثیرگذاری‌های تاریخ‌ساز نیروهای مسلح ایران با همت جهادی و انقلابی آنان روز به روز گسترده‌تر خواهد شد.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ایران تصریح کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جبهه مقاومت اسلامی، با اقتدا به امام حسین (ع) و نقش آفرینی‌های افتخارآمیز در عرصه‌های دفاع از انقلاب و نظام اسلامی و حمایت از امت اسلامی و ملت‌های مظلوم، با جنایات و جنگ‌افروزی قدرت‌های شیطانی و جنگ‌های نیابتی و تروریستی تکفیری در منطقه غرب آسیا مقابله کرده و سربلندی ملت ایران را رقم زده است.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دوم ثور 1358؛  بیست و دوم آوریل 1979 با فرمان امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران به منظور مقابله با توطئه‌های روز افزون ضد انقلاب و ابرقدرت‌های شرق و غرب تاسیس شد.

 

کلیدواژه