ولایتی: در آینده نزدیک یمن هم به جبهه مقاومت اضافه می شود
(last modified 1397-01-31T06:12:15+00:00 )
حمل 31, 1397 10:42 Asia/Kabul
  • ولایتی: در آینده نزدیک یمن هم به جبهه مقاومت اضافه می شود

مشاور رهبر معظم انقلاب اسلامی در امور بین الملل گفت: جبهه مقاومت از ایران، فلسطین، سوریه و عراق گسترده شده است و در آینده نزدیک یمن هم به این جبهه اضافه می شود.

«علی اکبر ولایتی» مشاور رهبر معظم انقلاب اسلامی در امور بین الملل در آیین گشایش مسابقات بین‌المللی قرآن کریم افزود: روزگاری آمریکایی ها براین تصور بودند که سوریه را یک هفته ای تصرف می کنند اما امروز می بینند قدرت کشورهای اسلامی بیش از پیش است.

مشاور رهبر معظم انقلاب اسلامی در امور بین الملل تصریح کرد: اشغال کشورهای اسلامی و تجزیه کردن آنها از اهداف دشمن است؛ اگر حمایت ایران از عراق و سوریه نبود امروز این کشورها اشغال شده بودند.
ولایتی افزود: اگر عربستان یمن را ترک نکند و از سیاست خود دست نکشد قطعا یمن باتلاق عربستان خواهد شد و همچون جنگ ویتنام آنها هم مثل آمریکا در یمن غرق می شوند.
مشاور رهبر معظم انقلاب اسلامی در اموربین الملل با تاکید بر اینکه موضع ایران در منطقه این است که در کنار سایر برادران مسلمان، امت واحده اسلامی داشته باشد، تصریح کرد: ایران به عنوان پرچم دار جبهه مقاومت در این منطقه اجازه نمی دهد مرزها تغییر کند و باید تمامیت ارضی هر کشوری محفوظ بماند‌‌.

آیین گشایش سی و پنجمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم با حضور نمایندگان­ 84 کشور اسلامی و بیش از 370 مهمان خارجی و مسئولان لشکری و کشوری عصر روز پنجشنبه در مصلای امام خمینی(ره) تهران برگزار شد.

کلیدواژه