سرلشکر رحیم‌صفوی: شکست‌های آمریکا در سوریه ادامه خواهد داشت
(last modified 1397-01-31T08:04:27+00:00 )
حمل 31, 1397 12:34 Asia/Kabul
  • سرلشکر رحیم‌صفوی: شکست‌های آمریکا در سوریه ادامه خواهد داشت

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوای ایران ، با بیان اینکه ایران از تمامیت ارضی سرزمین‌های اسلامی دفاع می‌کند، گفت: ائتلاف آمریکایی‌ها،‌ صهیونیست‌ها و برخی کشورهای منطقه در رابطه با سوریه و عراق با شکست مواجه شد.

سردار سرلشکر «یحیی رحیم‌ صفوی» روز پنجشنبه در حاشیه مراسم افتتاحیه مسابقات بین‌المللی قرآن کریم در تهران و در جمع خبرنگاران افزود: جمهوری اسلامی ایران در حد توان، قدرت‌ و بضاعت سیاسی، اقتصادی و دفاعی‌ خود کمک می‌کند تا طرح خاورمیانه بزرگ با شکست مواجه شود و آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها نتوانند طرح خاورمیانه بزرگ را اجرایی کنند.

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا تصریح کرد: ائتلاف ایران،‌ روسیه، عراق، سوریه و حزب‌الله  در سوریه و عراق پیروز شد و بعد از این هم پیروزی‌های مقاومت ادامه خواهد داشت. 

وی با تاکید بر اینکه، آمریکایی‌ها در سوریه شکست می‌خورند و شکست‌های آنها ادامه دارد، گفت: سعودی‌ها نیز قطعا در یمن شکست می‌خورند و با عنایت خداوند و اراده ملت‌ها، یمنی ها سرنوشت خودشان را خود تعیین می‌کنند.

سی و پنجمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم با حضور نمایندگان­ 84 کشور اسلامی روز پنجشنبه در مصلای امام خمینی(ره) تهران آغاز به کار کرد.

کلیدواژه