ثور 04, 1397 16:46 Asia/Kabul
  • ولایتی: ترور دانشمندان فلسطینی فروپاشی رژیم صهیونیستی را به همراه می‌آورد

دبیر کل مجمع جهانی بیداری اسلامی تاکید کرد: ترور «فادی البطش» و دانشمندان فلسطینی باعث هوشیاری ملت‌های مسلمان منطقه شده است و زمینه‌های فروپاشی زودتر از موعد رژیم صهیونیستی را فراهم می‌کند.

«فادی محمد البطش»، تحلیلگر برجسته ۳۵ ساله فلسطینی که جایزه بهترین پژوهشگر جهان عرب را دریافت کرده بود، بامداد شنبه در حالی که بعد از نماز صبح از مسجدی در کوالالامپور خارج می‌شد، توسط افراد ناشناس ترور شد.

«علی‌اکبر ولایتی» دبیر کل مجمع جهانی بیداری اسلامی در بیانیه‌ای با اشاره به حمایت همه‌جانبه دولت‌های مدعی دموکراسی اروپایی و آمریکایی از رژیم صهیونیستی افزود: علاوه بر رهبران، مجاهدان و شخصیت‌های فلسطینی که برای آزادی و رهایی از ظلم رژیم صهیونیستی به شهادت رسیده‌اند این بار دانشمند بی گناه و مظلوم را تنها به جرم فلسطینی‌بودن ترور کردند و با اصابت بیش از ۱۰ گلوله در مسیر منتهی به مسجد به شهادت رساندند.

دبیر کل مجمع جهانی بیداری اسلامی ضمن محکوم‌ کردن ترور ناجوانمردانه این دانشمند فلسطینی اعلام کرد: هزینه شهادت انسان‌های وارسته و مجاهدی همچون "فادی محمد البطش" باعث هوشیاری و بیداری ملت‌های مسلمان منطقه شده و زمینه‌های فروپاشی زودتر از موعد رژیم ظالم، تروریست و کودک‌کش صهیونیستی را تسریع خواهد کرد.

ترور دانشمند فلسطینی در مالزی تنها چند روز پس از تهدید «یسرائیل کاتز» Yisrael Katz،  وزیر اطلاعات رژیم صهیونیستی به ترور مقامات و اعضای گروه های مقاومت فلسطینی بویژه جهاد اسلامی و حماس صورت گرفته است.

کلیدواژه