لاریجانی: روش ملت ایران با تهدیدهای آمریکا تغییر نمی‌کند
(last modified Thu, 26 Apr 2018 03:31:47 GMT )
ثور 06, 1397 08:01 Asia/Kabul
  • لاریجانی: روش ملت ایران با تهدیدهای آمریکا تغییر نمی‌کند

رئیس مجلس شورای اسلامی ایران در واکنش به اظهارات اخیر ضد ایرانی رئیس‌جمهوری آمریکا گفت: به موقع جواب آمریکا و رژیم صهیونیستی را می دهیم و رفتار آنها تأثیری بر راه روشنی که ملت ایران طی می‌کند نخواهد داشت.

«دونالد ترامپ» رئیس جمهوری آمریکا روز سه‌شنبه باردیگر ضمن تهدید ایران در اظهاراتی خصمانه، توقف برنامه صلح آمیز هسته‌ای ایران را خواستار شد.

«علی لاریجانی» روز چهارشنبه در مراسم اختتامیه سی‌وپنجمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم در تهران تصریح کرد: ژست ها و مانورهای سیاسی آمریکایی‌ها نمی تواند بر موضوع هسته‌ای ایران تأثیر بگذارد.

رئیس مجلس ایران تصریح کرد: در قانون اساسی ایران تأکید شده که از هر مظلومی حمایت شود و در این مسیر فلسطین و یمن را حمایت می‌کنیم، چون مورد ظلم واقع شده‌اند.

وی خطاب به کشورهایی که به دنبال رابطه با رژیم صهیونیستی هستند، گفت: این اقدام عاقبتی ندارند، اما برخی رهبران اعراب کاری کردند که دشمنان اسلام در برابرشان گستاخی می‌کنند.

لاریجانی با تاکید بر این‌که «تربیت قرآن تربیت استقامت است»، تصریح کرد: در شرایط فعلی، اهل قرآن می‌تواند شرایط دنیای اسلام را تغییر داده و راه روشنی را تعریف کنند تا دیگران  از آن تبعیت کنند.

سی و پنجمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم پنجشنبه گذشته (19آوریل) با حضور نمایندگانی از 84 کشور جهان در تهران آغاز شد.

کلیدواژه