ثور 07, 1397 13:57 Asia/Kabul
  • سرلشکر باقری: رژیم صهیونیستی حبابی بیش نیست

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ایران با تاکید بر اینکه رژیم صهیونیستی حبابی بیش نیست ، تاکید کرد: جبهه مقاومت به اتکای انقلاب اسلامی، پرخروش، پر تلاش و توفنده به حرکت خود ادامه خواهد داد.

­

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ؛ سردار سرلشکر پاسدار «محمد حسین باقری» امروز جمعه در ارتفاعات "بازی دراز" در سرپل ذهاب استان کرمانشاه در غرب ایران اظهار داشت: دشمنان بدانند، ملت ایران همچنان پابرجاست و با تبعیت از رهبرمعظم انقلاب به سمت پیشرفت به حرکت خود ادامه خواهد داد و هیچ تردیدی در این مسیر نخواهد داشت.

رییس ستاد کل نیروهای مسلح ایران افزود : اینکه عده‌ای تازه به دوران رسیده در منطقه و یا در سطح جهان فکر کنند که افرادی فراتر از بی‌عرضه‌های قبلی هستند و حرف‌ از تحریم، تهدید و محاصره ملت ایران بزنند ، باید بدانند که ملت ایران ، قدرت و تجربه مهمی در برخورد با مسائل مختلف دارد .

سرلشکر باقری خاطرنشان کرد: اینکه رژیم صهیونیستی فکر کند که با چند ترقه‌بازی در پیرامون خود می‌تواند این ملت را در دستیابی به اهدافش بازدارد، سخت در اشتباه است .

رییس ستاد کل نیروهای مسلح ایران تاکید کرد: جبهه مقاومت با استقامت و خودباوری توانست ، آمریکا و گروههای تروریستی از جمله داعش، جبه‍ه النصره و رژیم‌های مرتجع را از عراق و سوریه بیرون کند و امنیت و آرامش را دوباره به این کشورها بازگرداند .

کلیدواژه