ثور 16, 1397 17:39 Asia/Kabul
  • آمادگی بالای نیروهای مسلح ایران برای دفاع از میهن اسلامی

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ایران گفت: نیروهای مسلح با توان بالای خود آماده دفاع از میهن اسلامی هستند.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، سرلشکر پاسدار «محمد باقری» رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ایران روز یکشنبه در جمع فرماندهان و کارکنان تیپ نیروهای مخصوص امام حسن سپاه در بهبهان، استان خوزستان، جنوب غرب ایران افزود: امروز نیروهای مسلح با آمادگی بالای خود پاسخگوی هرگونه تهدید و تجاوز دشمنان ایران اسلامی هستند.

سرلشکر باقری افزود: پس از 40 سال آمریکای جهانخوار، رژیم صهیونیستی غاصب و مرتجعین منطقه به دنبال تهدید و ضربه زدن به انقلاب اسلامی ایران هستند، اما نتوانستند حتی ضربه ای کوچک به ایران اسلامی بزنند.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ایران تصریح کرد: رشادت و شهادت فقط مختص دوران دفاع مقدس نیست و خوزستان سرزمین شهادت و میعادگاه شهیدان و مدافعان حرم می باشد.

سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری در سفری سه روزه با همراهی تعدادی از فرماندهان و مسئولان ستاد کل نیروهای مسلح، ارتش، سپاه و نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران به خوزستان سفر کرده است.

بازدید از وضعیت و آمادگی دفاعی یگان‌های ارتش، سپاه، نیروی انتظامی، مرزبانی و پدافند مستقر در منطقه عمومی استان و نیز مراکز فرهنگی و یادمان های دفاع مقدس خوزستان و دیدار با مقامات و مسئولان استانی، از جمله برنامه‌های رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در سفر به استان خوزستان اعلام شده است.

کلیدواژه