ثور 25, 1397 08:13 Asia/Kabul
  • سپاه پاسداران انقلاب اسلامی: طومار اشغالگران قدس به زودی برچیده خواهد شد

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه‌ای با محکومیت شدید اقدام آمریکا در انتقال سفارتش به بیت‌المقدس و تقبیح جنایت روز دوشنبه رژیم صهیونیستی در باریکه غزه، این توطئه‌های شیطانی را عامل تعمیق وحدت امت اسلامی و سرعت یافتن تحقق وعده برچیده شدن طومار اشغالگران قدس شریف دانست.

به گزارش پارس تودی، سپاه پاسداران دوشنبه شب در این بیانیه تصریح کرد  اقدام گستاخانه و شرورانه «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا در انتقال سفارت این کشور به بیت‌المقدس و به رسمیت شناختن قدس به‌عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی که جسارت به قبله اول مسلمانان است، نه‌تنها به تحکیم بنیان‌های پوشالی رژیم صهیونیستی و تضمین امنیت برای اشغالگران صهیونیست منجر نخواهد شد بلکه موج جدیدی از مبارزه با آمریکا و خشم و نفرت علیه حامیان این حرکت وقیحانه را فراتر از منطقه رقم خواهد زد.

در بیانیه سپاه پاسداران با تأکید بر اینکه «بی‌تردید حمایت جبهه مقاومت اسلامی و ملت‌های حق‌طلب آزادی‌خواه و ظلم‌ستیز در یاری بخشی به ملت فلسطین و رزمندگان و مجاهدان انتفاضه قدس، از این‌ پس ابعاد و گستره‌ای وسیع‌تر خواهد یافت» خاطرنشان شده است: انتفاضه فلسطین به صهیونیست ها، آمریکایی‌ها و حامیانشان نشان خواهد داد، واقعیت آینده سرزمین مقدس فلسطین، اخراج قطعی اشغالگران و مجازات حتمی حامیان منطقه‌ای و فرا منطقه‌ای آنان است.

مردم باریکه غزه روز دوشنبه همزمان با افتتاح سفارت آمریکا در قدس اشغالی و نیز در آستانه سالروز اشغال فلسطین (15 می) دست به تظاهرات زدند.

این تظاهرات‌ با یورش نظامیان رژیم صهیونیستی به خاک و خون کشیده شد. نظامیان رژیم اشغالگر قدس دستکم 55 فلسطینی را شهید و  بیش از 2000 نفر را زخمی کردند.

آمریکا روز دوشنبه با وجود مخالفت‌های گسترده منطقه‌ای و جهانی سفارتش را از  تل آویو به قدس منتقل کرد.

 

کلیدواژه