جوزا 03, 1397 08:25 Asia/Kabul
  • سپاه پاسداران: فرجام «صدام»، سرنوشت متعرضان به ایران اسلامی است

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه ای با گرامیداشت سالروز آزاد سازی خرمشهر تاکید کرد: نظام سلطه و استکبار این پیام را دریافت کرده اند که در صورت تعدی و تعرض به ایران، سرنوشتی متفاوت از فرجام «صدام» دیکتاور معدوم رژیم بعث عراق نخواهند داشت.

امروز پنج شنبه، سوم خرداد، 24 ماه مه، سالروز آزادسازی خرمشهر (جنوب غرب ایران)، در سال 1982 است؛ آزادسازی خرمشهر یکی از مهم‌ترین اهداف عملیات بیت المقدس در سال 1361 (1982) در جنگ تحمیلی عراق با ایران بود که این شهر پس از ۵۷۸ روز از اشغال رژیم بعث عراق آزاد شد.

در بیانیه روز چهارشنبه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آمده است: با گذشت سه دهه از پایان جنگ تحمیلی، ملت ایران و نیروهای مسلح مقتدر کشور آموخته اند با اشراف همه جانبه اطلاعاتی بر اردوگاه دشمن و ارتقای قدرت بازدارندگی و ظرفیت افزایی همه جانبه دفاعی هرگز نباید دچار غفلت راهبردی شوند.

این بیانیه می افزاید: آزادسازی خرمشهر منشاء عزت، عظمت و بالندگی مردمان ایران اسلامی و هوشمندی و هوشیاری آنان برابر توطئه ها و نقشه های جبهه دشمنان انقلاب و نظام اسلامی شد.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همچنین در این بیانیه بر آمادگی های همه جانبه برای رویارویی قاطعانه با هرگونه تهدید علیه استقلال و تمامیت ارضی، امنیت، آرامش و پیشرفت و دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران تاکید کرد.

کلیدواژه