سرطان 29, 1395 17:04 Asia/Kabul
  • چهارمین نشست کمیسیون مشترک برجام در وین
    چهارمین نشست کمیسیون مشترک برجام در وین

چهارمین نشست کمیسیون مشترک برنامه جامع اقدام مشترک (برجام ) روز سه شنبه در وین برگزار شد.

 چهارمین نشست کمیسیون مشترک برنامه جامع اقدام مشترک (برجام ) باهدف بررسی موانع اجرای توافق هسته ای ایران با پنج به علاوه یک در وین برگزار شد.

به گزارش ایرنا؛ هیات ایرانی به ریاست "عباس عراقچی"معاون وزیر امورخارجه، "فدریکا موگرینی" رئیس سیاست خارجی اتحادیه اروپا و نمایندگانی از گروه پنج به علاوه یک روز سه شنبه برای برگزاری چهارمین نشست کمیسیون مشترک برجام در وین گردهم آمدند.

عراقچی پیش از آغاز این نشست در جمع خبرنگاران درباره دستور کار چهارمین نشست کمیسیون مشترک برجام گفت: کمیسیون مشترک فرصت مناسبی خواهد بود که به شکل دو جانبه و چند جانبه درباره موانعی که بر سر راه برجام است، بحث و بررسی شود .

معاون وزیر امورخارجه و رئیس ستاد پیگیری برجام افزود: دو نشست کمیسیون مشترک قبل از اجرایی شدن برجام برگزار شد و نشست امروز دومین کمیسیون مشترک بعد از اجرایی شدن برجام است.

عراقچی برقراری مجدد اتصالات بانکی و سایر موانع و مشکلاتی که در اجرای برجام پیش آمده است را دغدغه تهران دانست و تصریح کرد: در نشست امروز این مسائل مطرح خواهد تا راه حلی برای آن پیدا شود.

هیات ایرانی به ریاست «سید عباس عراقچی» معاون وزیر امورخارجه و رئیس ایرانی ستاد پیگیری برجام روز سه شنبه برای شرکت در کمیسیون مشترک برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) وارد وین شد.

 

 

کلیدواژه