بروجردی: تحریم‌های آمریکا علیه ایران و کوبا فرصتی برای دو ملت است
(last modified 1397-03-06T12:57:31+00:00 )
جوزا 06, 1397 17:27 Asia/Kabul
  • بروجردی: تحریم‌های آمریکا علیه ایران و کوبا فرصتی برای دو ملت است

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ایران در دیدار با سفیر کوبا در تهران گفت: ایران و کوبا هر دو طعم تحریم‌های آمریکا را چشیده‌اند و انتقال تجربیات دوره تحریم برای دو کشور مفید خواهد بود.

«علاالدین بروجردی» روز یکشنبه در دیدار با «آلکسیس باندریچ وگا» Alexis Bandarich Vega سفیر کوبا در ایران، به روابط خوب دو کشور پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران اشاره کرد و افزود: تحریم‌ها همواره برای ایران فرصت بوده است به طوریکه پیشرفت‌های هسته‌ای ایران در دوران تحریم‌ها صورت گرفته و ایران توانسته توانمندی‌های خود را در عرصه‌های مختلف به نمایش بگذارد.

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس ایران تصریح کرد: نقش همکاری‌های پارلمانی در گسترش و توسعه تعاملات و روابط دو کشور در حوزه های گوناگون بسیار با اهمیت بوده و مجلس شورای اسلامی ایران از توسعه مناسبات دوستانه با کوبا در عرصه های مختلف حمایت می کند.

«الکسیس باندریج وگا» سفیر کوبا در تهران نیز با تأکید بر عزم کشورش بر گسترش مناسبات دو جانبه با ایران گفت: برقراری روابط همه جانبه با جمهوری اسلامی ایران، بهترین ابزار برای مقابله با تحریم‌های غیرمنصفانه آمریکا علیه دو کشور است و ارتباط جمهوری اسلامی ایران و کوبا می تواند به افزایش کشورهای مستقل و آزدایخواه کمک کند.

کلیدواژه