جوزا 07, 1397 17:33 Asia/Kabul
  • آملی لاریجانی: ایران در پیشبرد اهداف راهبردی خود عقب‌نشینی نخواهد کرد

رئیس قوه قضائیه ایران گفت: جمهوری اسلامی ایران از اهداف عالی و ارزش‌های اساسی نظام، در زمینه حمایت از مظلومان منطقه و پیشبرد اهداف راهبردی خود عقب‌نشینی نخواهد کرد.

آیت الله «صادق آملی لاریجانی» روز دوشنبه در جلسه مسوولان عالی قضایی با اشاره به خروج یک جانبه آمریکا از برجام و در پی آن ارائه فهرستی از بایدها و نبایدها برای جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: آمریکا گمان می‌کند ملت ایران را با پدیده‌ای تازه روبه‌رو کرده است، غافل از اینکه مرتکب اشتباهی اساسی شده است زیرا این قبیل اقدامات از سوی آمریکا برای مردم ایران تکراری است.

رئیس قوه قضاییه ایران با بیان این‌که خباثت‌های هیئت حاکمه آمریکا علیه انقلاب اسلامی همچنان ادامه دارد تصریح کرد: تجربه 40 ساله ایران برای مقامات آمریکایی کفایت نکرده است و امروز آنان با تمام قوا برای شکستن اراده و قوای ملت ایران به میدان آمده‌اند.

آملی لاریجانی خاطر نشان کرد: مشاوران دولت آمریکا امروز با بدنام‌ترین و خبیث‌ترین تروریست‌های دنیا در ارتباط هستند و چنین هیئت حاکمه فاسدی نمی‌تواند ملت ایران را تسلیم کند.

«دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا سه شنبه 18 ثور با تکرار اتهام‌های بی اساس علیه ایران، خروج واشنگتن از برجام و بازگشت تحریم‌های هسته‌ای طی مدت سه تا 6 ماه آینده را اعلام کرد.

بریتانیا، فرانسه، روسیه، چین، آلمان و اتحادیه اروپا به عنوان طرف‌های دیگر برجام تصریح کردند از این توافق بین المللی حمایت می کنند.

 

کلیدواژه