جوزا 11, 1397 13:20 Asia/Kabul
  • ایران، قدرت بلامنازع منطقه در زمینه موشکی و هوافضا

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ایران از نظر نیروی دریایی، زمینی، موشکی و هوافضا یکی از قدرت های بلامنازع منطقه است.

سردار سرتیپ «نصرالله فتحیان» پنج‌شنبه شب در مراسمی در اصفهان (مرکز ایران) رشد و پیشرفت علمی ایران در زمینه نانو و هسته‌ای را یکی از دلایل توطئه های دشمنان ضد ایران دانست و تصریح کرد: بخش توان دفاعی ایران همواره مورد کینه و دشمنی آمریکا و غرب قرار داشته است.

مشاور فرمانده‌کل سپاه همچنین نفوذ منطقه ای جمهوری اسلامی ایران را یکی از علت های عصبانیت «دونالد ترامپ» رئیس جمهوری آمریکا از ایران خواند.

جمهوری اسلامی ایران بارها تاکید کرده است، توان دفاعی، موشکی و تجهیزات دفاعی ایران، بومی و عامل بازدارندگی در برابر حملات احتمالی دشمنان بوده و هرگز تسلیم فشارهای دشمن برای عقب نشینی از توان دفاعی و موشکی خود نخواهد شد بلکه این توان بازدارنگی را تقویت خواهد کرد.

آمریکا و غرب با چاشنی ایران‌هراسی و تاثیر گذاری بر معادلات منطقه‌ای، خط تبلیغی مشترکی را به همراه رژیم عربستان سعودی برای کاهش توانمندی های دفاعی ایران دنبال می کنند و در پی مذاکره بر سر توانمندی موشکی ایران هستند.

کلیدواژه