خطیب نماز جمعه تهران: مقاومت اسلامی شاداب تر از گذشته برابر نظام سلطه ایستاده است
(last modified Fri, 01 Jun 2018 10:09:02 GMT )
جوزا 11, 1397 14:39 Asia/Kabul
  • خطیب نماز جمعه تهران: مقاومت اسلامی شاداب تر از گذشته برابر نظام سلطه ایستاده است

امام جمعه موقت تهران گفت: جبهه مقاومت اسلامی هر روز شاداب‌تر و پرنشاط‌تر در برابر نظام سلطه و آمریکا ایفای نقش می‌کند.

حجت‌الاسلام و المسلمین سید «محمد حسن ابوترابی‌فرد»، در خطبه‌های این هفته نماز جمعه تهران، به تهدیدات دشمن در برابر پیروزی‌های امت اسلامی و نظام اسلامی ایران اشاره کرد و افزود: هنگامی که دنیای استکبار برای تامین منافع نامشروع خود در منطقه ایستاده و نگران نفوذ اسلام و اندیشه انقلاب اسلامی ایران است، مقاومت اسلامی باید در مسیرش ثابت قدم باشد.

امام جمعه موقت تهران، با بیان اینکه پیوند امت اسلامی، ملت‌های فلسطین، یمن، عراق و لبنان را زیر سایه انقلاب اسلامی و رهنمودهای رهبر معظّم انقلاب اسلامی گرد هم آورده است، تصریح کرد: ایران اسلامی با تمام توان در برابر زیاده خواهی آمریکا ایستاده است و قطعا به آرمان های اسلامی خود دست خواهد یافت.

ابوترابی فرد، قدرت کنونی جمهوری اسلامی ایران در منطقه را بیش از هر زمانی دیگر دانست و خاطر نشان کرد: جنگ های نیابتی مزدوران آمریکا در منطقه در سوریه، عراق، لبنان و یمن زوال واشنگتن را تسریع کرده است.

وی با بیان اینکه آمریکا امروز توانایی مقابله با امت اسلامی را از دست داده‌ است، گفت: آمریکا مکررا از مقاومت اسلامی و امت اسلامی در حال سیلی خوردن است.

خطیب نماز جمعه تهران، همچنین وحدت امروز امت اسلامی را دستاور قیام 15 خرداد امام خمینی (ره) دانست و افزود: امام خمینی(ره) بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران مسیر ایستادگی ملت های جهان در مقابل استکبار را هموار کرد.