رهبر معظم انقلاب: سازمان انرژی هسته ای سریعتر مقدمات رسیدن به 190 هزار سو را فراهم کند
(last modified 1397-03-15T05:53:40+00:00 )
جوزا 15, 1397 10:23 Asia/Kabul
  • رهبر معظم انقلاب: سازمان انرژی هسته ای سریعتر مقدمات رسیدن به  190 هزار سو را فراهم کند

رهبر معظم انقلاب اسلامی عصر دوشنبه در مراسم بیست و نهمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران، از سازمان انرژی اتمی ایران خواستند، «سریعا مقدمات و آمادگی های لازم را برای رسیدن به 190 هزار سو، در چارچوب برجام فراهم کند».

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای خاطرنشان کردند از حرف های بعضی دولت های اروپایی این طور برمی آید که توقع دارند ملت ایران هم تحریم ها را تحمل کند و هم از فعالیت هسته ای خود که نیاز قطعی آینده کشور است دست بکشد و همین محدودیت ها را ادامه دهد، اما آنها بدانند که این خواب آشفته تعبیر نخواهد شد.

رهبر معظم انقلاب اسلامی درخصوص مساله موشکی نیز با بیان اینکه «توانایی موشکی» یکی از نقاط قوت و زمینه ساز «امنیت» کشور است، افزودند: در دوران جنگ تحمیلی به‌دلیل آنکه ما سلاح دفاعی و توان موشکی نداشتیم، از شهرهای مرزی تا تهران شبانه روز، زیر آتش موشکی بودند اما اکنون با همت متخصصان جوان، ما به قدرت اول موشکی منطقه تبدیل شده ایم و دشمن می داند که اگر یک موشک بزند، با ده موشک پاسخ خواهد گرفت.

رهبر معظم انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه دشمنان با یک عملیات روانی بر روی این نقطه قوت متمرکز شده اند، خاطرنشان کردند؛آنها تلاش دارند تا با جنگ روانی، ما از نقاط قوت و عناصر اقتدار ملی خود دست برداریم تا بیگانگان راحت تر بر کشور و ملت و سرنوشت آینده ما مسلط شوند اما ملت ایران، در مقابل این حرکت ایستاده است.

حضرت آیت الله خامنه ای، «عدالت خواهی بین المللی» و حمایت از ملت های مظلوم را یکی دیگر از نقاط قوت جمهوری اسلامی خواندند و گفتند: در حالی‌که حمایت از فلسطین و نیروی مقاومت در مقابل رژیم صهیونیستی و دفاع از استقلال و تمامیت ارضی کشورهای منطقه، مایه آبرو برای جمهوری اسلامی است، دشمن تلاش دارد تا آن را تحت عنوان «دخالت ایران در منطقه» به یک مسئله چالش آفرین تبدیل کند.

رهبر معظم انقلاب اسلامی حضور مردم در صحنه را بسیار مهم خواندند و با اشاره به برگزاری مراسم روز جهانی قدس در جمعه همین هفته افزودند: به فضل الهی و به برکت حضور پرشور مردم روز قدس امسال از سالهای گذشته، قوی تر و پرشورتر برگزار خواهد شد.

کلیدواژه