جوزا 18, 1397 10:43 Asia/Kabul
  • آغاز راهپیمایی روز جهانی قدس در سراسر ایران

راهپیمایی روز جهانی قدس، با شعار «روز جهانی قدس،‌ پیروزی جبهه مقاومت،‌ شکست فتنه آمریکایی-صهیونیستی‌، عزم ملت فلسطین برای بازگشت» در سراسر ایران اسلامی آغاز شد.

ملت ایران اسلامی امروز همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان 1439 هجری قمری و در بیش از 900 شهر با حضور پرشور و حماسی خود در راهپیمایی روز جهانی قدس، ضمن اعلام حمایت از آزادی قدس شریف، شعار «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسراییل» و «مرگ بر استکبار جهانی و صهیونیسم بین‌الملل» سرداده و بار دیگر خشم و انزجار خود را نسبت به جنایات رژیم سفاک و کودک کش صهیونیستی ابراز می‌کنند.

روز جهانی قدس امسال در شرایطی برگزار می‌شود که تروریست‌های ساخته آمریکا، صهیونیست‌ها و حامیان منطقه‌ای آن‌ها شکست خورده و پایگاه‌های آنان در منطقه از دست رفته  است.

سردار «رمضان شریف» رئیس ســتـاد مرکزی انتفاضه و قدس، به انتقال سفارت آمریکا به قدس شریف اشاره کرده و گفته است، طراحی آمریکا به عنوان «معامله قرن» و غصب دائمی فلسطین و سپردن قدس شریف به یک دولت غاصب؛ در حالی است دست برتر جبهه مقاومت در منطقه، از ویژگی راهپیمایی روز جهانی قدس امسال است.

مسیر راهپیمایی روز جهانی قدس در ایران به سوی مکان های برگزاری نماز جمعه است و «علی لاریجانی»، رئیس مجلس شورای اسلامی ایران در مراسم روز جهانی قدس در تهران سخنرانی خواهد کرد.

پنج هزار و سیصد خبرنگار داخلی و خارجی راهپیمایی روز جهانی قدس را در سراسر ایران پوشش می دهند تا منعکس کننده خشم امت اسلامی از انتقال سفارت آمریکا به قدس شریف در هفتادمین سال تاسیس این رژیم نامشروع باشند.

در پایان مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس، شرکت کنندگان با صدور قطعنامه، بار دیگر جنایات رژیم صهیونیستی، گروه تروریستی داعش و همچنین حامیانشان به سرگردگی آمریکا را محکوم و حمایت خود را از مقاومت مردم مظلوم فلسطین اعلام می کنند.

 

کلیدواژه