جوزا 20, 1397 17:47 Asia/Kabul
  • انهدام دو تیم تروریستی دیگر در شمال غرب ایران

فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، از شناسایی و انهدام دو تیم تروریستی دیگر در مناطق "سرو آباد" Sarvabad و "اشنویه" Oshnavieh در شمال غرب ایران خبر داد.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا؛ «سردار سرتیپ پاسدار محمد پاکپور» با اشاره به انهدام یک تیم تروریستی در شامگاه جمعه گذشته در منطقه اشنویه افزود: دو تیم تروریستی دیگر نیز، تلاش نافرجامی برای نفوذ به خاک جمهوری اسلامی ایران داشتند که با رصد اطلاعاتی و شناسایی دقیق محل عبور آنان توسط نیروهای قرارگاه حمزه سیدالشهداء (ع)، این تیم‌های تروریستی  منهدم و 6 تَن از آن‌ها به هلاکت رسیدند و سه نفر دیگر نیز زخمی شدند.

فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، با بیان اینکه مقادیر قابل توجهی سلاح، مهمات و تجهیزات از تروریست‌ها کشف و ضبط شده است، تاکید کرد: نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با آمادگی کامل و اِشراف همه جانبه تحرکات مزدوران استکبار جهانی، هرگونه اقدام آنان در به خطر انداختن امنیت ایران اسلامی را با پاسخ قاطع و کوبنده رو به رو خواهند ساخت.

روز گذشته (شنبه) نیز روابط عمومی قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) نیروی زمینی سپاه پاسداران اسلامی، از انهدام کامل یک تیم تروریستی در منطقه مرزی اشنویه و هلاکت و زخمی شدن 7 عضو آن خبر داد.

«سید محمود علوی» وزیر اطلاعات ایران چندی پیش اعلام کرد: از 20 مارس 2017 (30 حوت 1395) تا 20 مارس 2018 (29 حوت 1396)، با تلاش نیروهای امنیتی، 300 تیم تروریستی در ایران منهدم شدند.

کلیدواژه