جوزا 24, 1397 12:16 Asia/Kabul
  • فرمانده مرزبانی ایران: مرزهای جمهوری اسلامی ایران در امنیت کامل است

فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: علی رغم همه تهدیدهای استکبار جهانی، مرزهای جمهوری اسلامی ایران امروز در امنیت کامل است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، سردار سرتیپ پاسدار«قاسم رضائی» فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران روز چهارشنبه با حضور در منزل دو شهید مرزبانی اردبیل که در روزهای اخیر و همزمان با لیالی قدر در هنگ مرزی سردشت به شهادت رسیدند، افزود: شهدای مرزبانی در شرایط کنونی منطقه به معنای واقعی پیام‌آور امنیت و صلح و ثبات هستند که آبروی ملت ایران را افزون کرده‌اند.

سردار رضایی با بیان اینکه جان بر کفان مرزبانی همچنان با غیرت و صلابت در صحنه دفاع از انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی در صحنه‌های مختلف حضور دارند، گفت: بدخواهان نظام اسلامی بدانند نیروهای مرزبان به انقلابی بودن خود افتخار می‌کنند.

فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی ایران تصریح کرد: نیروهای مرزبانی شبانه‌روز با بصیرت کامل و هوشیاری مدافع مرزها و امنیت کشور و مردم بوده و هرگز اجازه نخواهند داد تا دشمنان پلید به مرزهای کشور تجاوز کنند.

هفته گذشته در شب شهادت حضرت علی‌(ع) حدود 20 نفر از اشرار از کشور عراق درصدد ورود به ایران از مرز سردشت برای ایجاد ناامنی و خدشه‌دار کردن آرامش و امنیت کشور بودند که با تلاش نیروهای مرزبانی در نقطه مرزی غرب ایران، با قبول خسارات سنگین مجبور به فرار شدند.

کلیدواژه