سرطان 05, 1397 08:22 Asia/Kabul
  •  فرمانده مرزبانی ایران وارد کابل شد

فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران برای بررسی فرآیند توافقهای دوجانبه و پیگیری ارتقای تعاملات مرزی، امروز(سه شنبه) درصدر هیاتی وارد کابل پایتخت افغانستان شد.

به گزارش خبرنگار رادیو دری، هیات مرزبانی ایران در بدو ورود به فرودگاه کابل،مورد استقبال معاون وزیر دفاع ملی افغانستان و رئیس سرحدات این کشور قرار گرفت.

قرار است در سفر دو روزه «قاسم رضایی» فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران و هیات همراه به افغانستان، مذاکره میان طرف های ایرانی و افغان در مورد بررسی وضعیت مرزهای مشترک ایران و افغانستان، بهبود روند همکاری های نظارتی و مرزبانی، تسهیل تبادل اطلاعات و هماهنگی برای مبارزه با موادمخدر انجام شود.

فرماندهان مرزبانی دو استان هم مرز با افغانستان یعنی استان های خراسان رضوی و خراسان جنوبی ایران هم فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران را در سفر به افغانستان همراهی می کنند.

سفر فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران به افغانستان همزمان شده است با هفته مبارزه با مواد مخدر در افغانستان و دیروز نشستی هم به همین مناسبت با حضور «عبدالله عبدالله» رئیس اجرایی دولت وحدت ملی افغانستان و نمایندگان سازمان ملل و نهادهای بین المللی متولی امر مبارزه با مواد مخدر برگزار شد.

 

کلیدواژه