سرطان 07, 1397 14:44 Asia/Kabul
  • روحانی: بدخواهان، برابر ملت ایران تسلیم خواهند شد

رئیس جمهوری اسلامی ایران، تاکید کرد: باید تهدید دشمن را دفع و به فرصت تبدیل کرد چراکه بدخواهان در مدت کوتاهی در برابر ملت ایران تسلیم خواهند شد.

«حسن روحانی» روز پنجشنبه در مراسم افتتاح فاز دوم پالایشگاه ستاره خلیج فارس به عنوان بزرگترین پالایشگاه میعانات گازی جهان در بندرعباس، جنوب ایران، اظهار کرد، امروز یکی از مقاطع تاریخی مهمی است که باید با تهدید دشمن مقابله و در برابر آن ایستاد و آن را به فرصت تبدیل کرد.

رئیس جمهوری ایران، تحریم و فشار را فرصتی برای ابتکارات، خلاقیت، تولید و افتخارآفرینی در برابر قدرت‌های زورگوی جهان دانست و افزود: امنیت و جایگاه استراتژیک ایران بسیار مهم است و با مقایسه وضعیت کنونی ایران با برخی کشورهای منطقه و حتی برخی کشورهای جنوبی خلیج فارس می توان دید، شرایط ایران بسیار بهتر است.

روحانی، افزود: کشورهای جنوبی خلیج فارس سالانه 9 میلیارد دلار برای حضور آمریکا در منطقه پرداخت می‌کنند تا آمریکا برای حضور و تامین منافع نامشروعش در منطقه، برخی کشورها را غارت کند.

رئیس قوه مجریه ایران، همچنین به اقدامات ضد ایرانی رئیس جمهوری آمریکا و خروج این کشور از برجام اشاره کرد و گفت: کسانی در این کشور روی کار آمده اند که به هیچ چیز متعهد نبوده و هیچ پیمانی برای آنها ارزشمند نیست.

وی با بیان اینکه امروز نیمی از مردم آمریکا از حکومت‌شان و کاخ سفید ناراضی هستند، تاکید کرد: باید هزینه بدخواهی‌های دشمنان را افزایش داد و با ایستادگی در برابر توطئه‌های دشمنان، آنها در برابر اراده ملت ایران خسته کرد.

کلیدواژه