سرلشکر موسوی: همکاری منطقه‌ای ایران و پاکستان در سطح بسیار خوبی است
(last modified 1397-04-09T11:27:19+00:00 )
سرطان 09, 1397 15:57 Asia/Kabul
  • سرلشکر موسوی: همکاری منطقه‌ای ایران و پاکستان در سطح بسیار خوبی است

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در دیدار رئیس ستاد ارتش پاکستان در تهران گفت: همکاری ایران و پاکستان در سطوح امنیتی، نظامی، انتظامی، راهبردی و عملیاتی در سطح بسیار خوبی است.

به گزارش ایرنا؛ امیر سرلشکر «سید عبدالرحیم موسوی» فرمانده کل ارتش ایران ‏روز شنبه در دیدار «بلال اکبر» رئیس ستاد ارتش پاکستان، با اشاره به روابط دو کشور در ابعاد تاریخی، فرهنگی، اجتماعی و مذهبی، بر علاقه دو طرف در گسترش روابط در همه حوزه‌ها تاکید کرد.

سرلشکر موسوی با ابراز خوشحالی از روند رو به رشد روابط نظامی ایران و پاکستان افزود: باید روابط دو جانبه در حوزه های دریایی، زمینی و هوایی روز به روز گسترش یابد.

فرمانده کل ارتش ایران همچنین با بیان اینکه تهران رفتار غلط آمریکا با پاکستانی‌ها را تائید نمی‌کند تصریح کرد: ایران و پاکستان باید مراقب باشند که کشورهای دیگر به این فضای برادری آسیب نزنند.

«بلال اکبر» هم در این دیدار با تاکید بر لزوم تلاش های تهران و اسلام آباد برای ارتقای ظرفیت های مرتبط با برقراری امنیت منطقه‌ای و تحکیم امنیت مرزی گفت: ایران و پاکستان در مرزها تهدید مشترکی دارند و باید برای حفظ منافع و منابع دو کشور، همکاری دقیق و جدی در دستورکار نیروهای دفاعی، نظامی و امنیتی پاکستان و ایران قرار گیرد.

«بلال اکبر» رئیس ستاد ارتش پاکستان برای دیدار و گفت وگو با مقام های نظامی ایران به تهران سفر کرده است.

 

کلیدواژه