ایران تداوم حملات ائتلاف متجاوز سعودی به غیرنظامیان یمنی را محکوم کرد
(last modified 1397-04-13T03:31:25+00:00 )
سرطان 13, 1397 08:01 Asia/Kabul
  • ایران تداوم حملات ائتلاف متجاوز سعودی به غیرنظامیان یمنی را محکوم کرد

سخنگوی وزارت امورخارجه ایران، حمله جنگنده های ائتلاف متجاوز سعودی به مراسم عروسی در استان صعده یمن را که منجر به کشته و مجروح شدن دهها نفر از شهروندان بی گناه یمنی از جمله زنان و کودکان شد، محکوم کرد. 

به گزارش رادیو دری، «بهرام قاسمی»  ضمن ابراز همدردی با بازماندگان قربانیان اقدام غیر انسانی ائتلاف متجاوز سعودی در استان صعده یمن، افزود: متجاوزان با جنایت جدیدشان برگی دیگر به پرونده جنایات جنگی خود افزودند.

سخنگوی وزارت امورخارجه ایران، تصریح کرد: در جنگ چند ساله عربستان ضد مردم یمن، به خوبی روشن شده است که هر گاه متجاوزان در جبهه های جنگ با ناکامی روبرو می شوند با تشدید حملات هوایی دست به انتقام کور ضد زنان و کودکان بی گناه یمنی می زنند.

جنگنده‌های ائتلاف متجاوز سعودی روز سه شنبه به یک مراسم عروسی در شهرستان «الظاهر» استان صعده در شمال یمن حمله کردند که بر اثر آن هشت غیرنظامی کشته و شش نفر دیگر زخمی شدند.

جنگنده های ائتلاف متجاوز سعودی 3 ثور گذشته نیز با حمله به یک مراسم عروسی در روستای «الراقه» واقع در منطقه «بنی قیس» در استان «حجه» در شمال غرب یمن، ۳۳ غیرنظامی را کشته  و ۵۵ نفر را زخمی کردند.

کلیدواژه