سرطان 19, 1397 12:05 Asia/Kabul
  • سرتیپ حاتمی: جمهوری اسلامی ایران با تحریم متوقف نمی شود

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ایران با اشاره به تحریم های احتمالی آمریکا ضد تهران گفت: جمهوری اسلامی ایران به دلیل داشتن ظرفیت های عظیم انسانی و منابع متعدد با تحریم متوقف نمی شود.

امیر سرتیپ «امیر حاتمی» روز سه شنبه در همایشی با تبیین شرایط کنونی ایران افزود: امروز ائتلاف پوشالی استکبار، ارتجاع و نفاق به سرکردگی آمریکا در تلاش هستند تا شرایط نظام جمهوری اسلامی ایران را بحرانی جلوه داده و با جنگ روانی و القاء نارضایتی در آحاد جامعه، تئوری فاصله بین نظام و مردم را عملی کنند که در این توطئه نیز ناکام خواهند ماند.

وزیر دفاع ایران با اشاره به قدرت نظام اسلامی در عصر حاضر اظهار کرد: رویدادهای چهاردهه گذشته نشان داد ایران با عبور از گردنه های سختی همچون جنگ و تحریم توانست در میدانی کاملاً نابرابر و با کمبود منابع و امکانات، با سلاح ایمان، بر دشمن غلبه کند.

سرتیپ حاتمی با بیان اینکه ایران اسلامی نسبت به ادوار گذشته بسیار منسجم تر، مقتدر و دارای قدرت بازدارندگی  فعال است تصریح کرد: حرکت رو به رشد نظام اسلامی با قدرت ادامه دارد.

«دونالد ترامپ» رئیس جمهوری آمریکا 18 ثور با تکرار اتهام‌های بی اساس علیه ایران، خروج واشنگتن از برجام و بازگشت تحریم‌های هسته‌ای طی مدت 3  تا 6 ماه آینده را اعلام کرد.

 

کلیدواژه