بررسی مسائل دوجانبه، منطقه ای و جهان اسلام در سفر سرلشکر باقری به پاکستان
(last modified 1397-04-24T13:32:12+00:00 )
سرطان 24, 1397 18:02 Asia/Kabul
  • بررسی مسائل دوجانبه، منطقه ای و جهان اسلام در سفر سرلشکر باقری به پاکستان

معاون روابط خارجه و بین الملل ستاد کل نیروهای مسلح ایران، موضوعات مرزی، مسائل دوجانبه و جهان اسلام را از موارد مهم گفت و گوهای رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ایران در دیدار با مقامات پاکستان عنوان کرد.

سردار سرلشکر پاسدار «محمد باقری» رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح ایران به دعوت «قمر جاوید باجوا» فرمانده نیروی زمینی ارتش پاکستان روز یکشنبه در  صدر هیاتی عالیرتبه وارد اسلام آباد پایتخت پاکستان شد.

سردار «قدیر نظامی» معاون روابط خارجه و بین الملل ستاد کل نیروهای مسلح ایران، در بدو ورود سرلشکر باقری به اسلام آباد در تشریح اهداف این سفر گفت: انجام این سفر بیانگر آن است که ایران و پاکستان به بهبود روابط به ویژه گسترش همکاری های دفاعی عزم راسخ دارند.

سردار نظامی، با رو به گسترش خواندن روابط نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و پاکستان، افزود: موضوعات متعددی بین مقامات عالی نظامی دو کشور نظیر "مرزهای مشترک، مباحث منطقه ای و جهان اسلام" وجود دارد که گفت و گوی مقامات نظامی در شرایط کنونی می تواند به گسترش روابط تهران - اسلام‌آباد کمک فراوان کند.

معاون روابط خارجه و بین الملل ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: با اراده ای که برای بهبود روابط در مقامات ایران و پاکستان وجود دارد، پیش بینی می شود که در آینده بتوان از تصمیم های گرفته شده در این سفر در مسیر توسعه مناسبات دو جانبه بهره برداری مطلوب کرد.

کلیدواژه