ولایتی: سیاست استراتژیک ایران در منطقه تغییر نخواهد کرد
(last modified 1397-04-27T13:55:38+00:00 )
سرطان 27, 1397 18:25 Asia/Kabul
  • ولایتی: سیاست استراتژیک ایران در منطقه تغییر نخواهد کرد

مشاور رهبر معظم انقلاب اسلامی در امور بین‌الملل، با بیان اینکه سیاست استراتژیک ایران در منطقه تغییر نخواهد کرد، گفت: همانطور که ایران به دعوت سوریه و عراق به این کشورها رفته،‌ می‌تواند به یمن هم کمک کند.

به گزارش روز چهارشنبه خبرگزاری فارس، «علی اکبر ولایتی» که هفته گذشته به منظور دیدار با مقامات روسیه به مسکو رفته بود، در گفت و گو با شبکه «راشا تودی» (RT)، با بیان اینکه سفر اخیرش به روسیه، هیچ ارتباطی با سفر اخیر نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی به مسکو نداشت،‌ تأکید کرد، اگر ایران و روسیه از سوریه خارج شوند، آمریکا و رژیم صهیونیستی به حمایت خود از گروه‌های تروریستی در آن کشور ادامه خواهند داد.

مشاور رهبر معظم انقلاب اسلامی در امور بین‌الملل، با بیان اینکه ایران فقط با خواست دمشق از سوریه خارج می‌شود، تصریح کرد، وجود اختلاف‌نظر یا استقلال سیاست ایران و روسیه در سوریه طبیعی بوده اما اشتراکات و همکاری‌های ایران و روسیه در سوریه زیاد است.

وی خاطرنشان کرد: حضور ایران در سوریه به آمریکا، کشورهای غربی و یا برخی کشورهای منطقه ربطی ندارد و ایران از تمامیت ارضی، دولت و ملت سوریه حمایت می کند.

مشاور رهبر معظم انقلاب اسلامی در امور بین‌الملل، تاکید کرد: «دونالد ترامپ» رئیس جمهوری آمریکا رفتار قلدرمابانه در جهان دارد و ایران مخالف هرگونه سلطه‌طلبی و قدرت‌طلبی آمریکا و یا هر کشور دیگری است.

 

کلیدواژه