سرطان 30, 1397 13:36 Asia/Kabul
  • شهادت 11 نیروی امنیتی ایران در درگیری با گروه های تروریستی

روابط عمومی قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه ای از شهادت 11 تن از نیروهای امنیتی ایران طی درگیری با گروه های تروریستی در غرب ایران خبر داد.

به گزارش سپاه نیوز؛ روابط عمومی قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این اطلاعیه اعلام کرد: در حمله شامگاه جمعه اشرار و تروریست های ضد انقلاب و وابسته به استکبار جهانی به پاسگاه مرزی قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) نیروی زمینی سپاه پاسداران در روستای «دری»  مریوان(غرب ایران) و متعاقباً انفجار زاغه مهمات، 11 تن از نیروهای امنیتی به شهادت رسیدند.

این اطلاعیه می افزاید: در این درگیری تعدادی از تروریست ها به هلاکت رسیدند و تعدادی نیز زخمی و یا متواری شدند.

در این اطلاعیه با اشاره به اشراف اطلاعاتی و آمادگی‌های رزمندگان قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) و سایر نیروهای امنیتی و دفاعی ایران برای مقابله با توطئه‌های دشمنان تاکید شده است: گروهک های تروریستی و ضد انقلاب و حامیان آنان که فاقد هرگونه پایگاهی نزد ملت ایران هستند، در انتظار انتقام سخت و مهلک رزمندگان اسلام به این جنایت باشند.

«سید محمود علوی» وزیر اطلاعات ایران چندی پیش اعلام کرد از 30 حوت 1395 تا 29حوت 1396 ، با تلاش نیروهای امنیتی، ۳۰۰ تیم تروریستی در ایران منهدم شد.

کلیدواژه