آیت الله آملی لاریجانی: هر حرکت نامعقول آمریکا، پاسخی به یادماندنی خواهد داشت
(last modified 1397-05-01T12:17:49+00:00 )
اسد 01, 1397 16:47 Asia/Kabul
  •  آیت الله آملی لاریجانی: هر حرکت نامعقول آمریکا، پاسخی به یادماندنی خواهد داشت

رئیس قوه قضائیه ایران با اشاره به توئیت تهدیدآمیز رئیس جمهوری آمریکا گفت: آمریکا بداند که هر حرکت نامعقول و غیرمنطقی اش در مورد ایران، پاسخی خواهد داشت که در تاریخ ماندگار خواهد شد.

«دونالد ترامپ» رئیس جمهوری آمریکا روز دوشنبه در واکنش به هشدارهای رئیس جمهوری اسلامی ایران در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشت: هرگز آمریکا را تهدید نکنید .

آیت الله «صادق آملی لاریجانی» روز دوشنبه در جلسه مسئولان عالی قضایی، با بیان اینکه از فرد محجور و سفیهی مثل ترامپ، چنین سخنانی بعید نیست اظهار کرد: نتیجه این رفتارها، انزوای هرچه بیشتر آمریکا در سطح جهان بوده است.

آیت الله آملی لاریجانی افزود: مردم و مسئولان ایران، متحد و منسجم در برابر تهدیدها ایستاده اند و از عزت خود دفاع خواهند کرد.

رئیس قوه قضائیه ایران همچنین با اشاره به تصویب لایحه نژاد پرستانه «کشور یهود» در پارلمان رژیم صهیونیستی (کنست) تصریح کرد: رژیم صهیونیستی، نماد همه ظلم ها و جنایات سلطه جهانی و نمایانگر حقوق بشر آمریکایی در عصر حاضر است.

آیت الله آملی لاریجانی تاکید کرد: امروز جهان اسلام و همه وجدان های بیدار در جهان، موظف به حمایت از حقوق مردم فلسطین هستند.

پارلمان رژیم صهیونیستی 28 سرطان با وجود اعتراض های گسترده، لایحه نژادپرستانه «کشور یهود» را تصویب کرد؛ این قانون، فلسطین را سرزمین صهیونیست ها دانسته و فلسطینیان را از تمام حقوق شهروندی و انسانی محروم می کند.

 

کلیدواژه