ایران، پایگاه‌های تروریست‌ها را در «جدار مرز» هدف قرار خواهد داد
(last modified 1397-05-02T03:40:44+00:00 )
اسد 02, 1397 08:10 Asia/Kabul
  •  ایران، پایگاه‌های تروریست‌ها را در «جدار مرز» هدف قرار خواهد داد

معاون امنیتی وزیر کشور ایران، گفت: اگر کشورهایی همسایه که مقر گروهک های تروریستی در آنجا وجود دارد با تروریست‌ها برخورد نکنند، ایران برای تامین امنیت خود مقر تروریست‌ها را در «جدار مرز» هدف قرار خواهد داد.

«حسین ذوالفقاری» روز دوشنبه درباره ناامنی‌های اخیر در مناطق شمال غرب و جنوب شرق ایران، افزود: مقر گروه‌های تروریستی در برخی کشورهای همسایه است و ایران به مسوولان این کشورها اعلام کرده‌است که خودشان با این تروریست‌ها برخورد کنند.

معاون امنیتی وزیر کشور ایران، با اشاره به نقش برخی کشورها و سرویس‌های اطلاعاتی آنان در ایجاد ناامنی در ایران و حمایت از گروه‌های تروریستی، تصریح کرد: تحرکات این گروه‌های تروریستی اتفاقات بسیار ناچیزی است، زیرا بسیاری از اقدامات تروریست‌ها توسط نیروهای امنیتی ایران خنثی و تلفات زیادی به گروه های تروریستی وارد شده است.

در حمله جمعه شب گروهک تروریستی و ضد انقلاب موسوم به «پژاک» به پاسگاه مرزی قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) نیروی زمینی سپاه پاسداران در روستای «دری» مریوان (غرب ایران) 11 نفر از نیروهای سپاه و بسیجی بومی منطقه به شهادت رسیدند.

در همین حال، سردار سرتیپ «رمضان شریف» سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی روز یکشنبه با هشدار به سرویس‌های اطلاعاتی کشورهای خارجی که از تروریست‌ها حمایت می‌کنند، از انتقام سخت سپاه از تروریست‌ها در آینده نه چندان دور خبر داد.

 

کلیدواژه