سرلشکر جعفری: تهدید نفتی ایران به‌راحتی قابل پاسخگویی است
(last modified 1397-05-04T06:18:44+00:00 )
اسد 04, 1397 10:48 Asia/Kabul
  • سرلشکر جعفری: تهدید نفتی ایران به‌راحتی قابل پاسخگویی است

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: اگر توانمندی‌های سپاه به گوش رئیس‌جمهور ماجراجوی آمریکا برسد، هرگز از این غلط‌ها نخواهد کرد و به این باور خواهد رسید که تهدید نفتی نیز به‌راحتی قابل پاسخگویی است.

«دونالد ترامپ» رئیس جمهوری آمریکا روز دوشنبه (23 ژوئیه)، در واکنش به هشدارهای رئیس جمهوری اسلامی ایران در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشت: هرگز آمریکا را تهدید نکنید زیرا تاوان آن را خواهید داد.

«حسن روحانی» رئیس جمهوری اسلامی ایران روز یکشنبه گذشته خطاب به آمریکایی‌ها و در پاسخ به اینکه آنها گفته‌اند نمی‌گذاریم نفت ایران صادر شود گفت: رئیس جمهوری آمریکا بداند که ایران ضامن امنیت آبراه منطقه در طول تاریخ بوده است و با دم شیر بازی نکند، چراکه پاسخ ایران پشیمان کننده خواهد بود.

سردار سرلشکر «محمدعلی جعفری» فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی روز گذشته (چهارشنبه) در مراسم رونمایی از 10 فروند جنگنده بمب افکن «سوخو 22» در شیراز (جنوب ایران) که به همت متخصصان ایرانی بهینه سازی شده و ارتقا یافته است، گفت: انگیزه جامع و همت بالای نیروی هوایی سپاه پاسداران در انجام کارهای تحقیقاتی و فناوری، غیر از عرصه‌های موشکی، پهپادی و پدافندی موجب شد این توان در عرصه عملیات پروازی و جنگنده‌ها نیز به‌کار گرفته شود.

کلیدواژه