اسد 14, 1397 08:10 Asia/Kabul
  •  سرتیپ حاتمی: جانفشانی نیروهای مقاومت، توطئه دشمنان را در منطقه خنثی کرد

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ایران گفت: دشمنان به دنبال نهادینه کردن ناامنی و آشوب در منطقه بودند که با آمادگی و جانفشانی نیروهای محور مقاومت توطئه دشمنان خنثی شد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ امیر سرتیپ «امیر حاتمی» روز شنبه در دیدار جمعی از خانواده های شهدای دفاع مقدس و مدافعان حرم در تهران گفت: دشمنان برای حفظ امنیت و آرامش رژیم صهیونیستی، به دنبال درگیر کردن کشورهای منطقه با ناامنی و آشوب و جنگ های داخلی بودند تا این رژیم پلید و جنایتکار بتواند نقشه های شوم خود را پیاده کند که با رشادت های نیروهای مقاومت، دشمنان ناکام ماندند.

سرتیپ حاتمی، توطئه بزرگ شکل گیری تروریسم در منطقه و به آشوب کشاندن کشورهایی نظیر عراق و سوریه را از توطئه های دشمنان برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی دانست و افزود: دشمنان قسم خورده ایران همواره در طول عمر انقلاب اسلامی با شکل گیری، تثبیت و ادامه حیات انقلاب اسلامی مخالف بوده اند.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ایران تصریح کرد: دشمنان اوج گیری و تحقق آرمانهای انقلاب اسلامی را برخلاف سیاست های شیطانی خود می دانند و جنگ اقتصادی و اعمال تحریم های ظالمانه امروز آمریکا علیه ایران نیز در استمرار دشمنی های 40 ساله آنان با انقلاب اسلامی است.

 

کلیدواژه