اسد 23, 1397 18:24 Asia/Kabul
  • ناصر ابوشریف: مسیر جمهوری اسلامی ایران به پیروزی می رسد

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران روز سه شنبه تاکید کرد مسیری که جمهوری اسلامی ایران در پیش گرفته، «درست» و در نهایت به پیروزی می رسد.

به گزارش ایرنا، «ناصر ابوشریف» در اختتامیه پنجمین دوره طرح لشکر فرشتگان با محوریت زنان مجاهد مسلمان در رشت (شمال ایران)، با بیان اینکه هرکس در برابر رژیم صهیونیستی و استکبار بایستد، حتما بنده خوب خداست و در مسیر درست قرار دارد، تصریح کرد؛ براساس وعده خداوند، پیروزی از آن مومنان است.

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران تاکید کرد، مقاومت قطعا در برابر صهیونیسم و حامیان آن پیروز خواهد شد.

«ناصر ابوشریف» همچنین به نقش زنان مجاهد و مبارز در پیروزی انقلاب اسلامی ایران اشاره کرد، گفت: زنان مجاهد ایرانی الگویی برای زنان آزاده عالم هستند.

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران افزود: زنان فلسطینی نیز در مبارزه با رژیم صهیونیستی  ثابت قدم بوده اند.

«ناصر ابوشریف» با اشاره به اینکه زنان فلسطینی بیش از 70 سال است که در حال مبارزه با رژیم اشغالگر قدس هستند، خاطرنشان کرد؛ زنان فلسطینی محافظ مسجد الاقصی هستند.

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین  به راهپیمایی حق مسالمت آمیز «حق بازگشت» در باریکه غزه نیز اشاره کرد و گفت: صدها زن فلسطینی تاکنون در این راهپیمایی زخمی شده اند.

در راهپیمایی مسالمت‌آمیز «حق بازگشت» که از 30 مارس گذشته به مناسبت «روز زمین» در باریکه غزه آغاز شده و همچنان ادامه دارد، تاکنون 176 شهروند فلسطینی شهید و بیش از 18 هزار نفر زخمی شده اند.