اسد 24, 1397 09:52 Asia/Kabul
  • سخنگوی وزارت امورخارجه ایران: ترامپ به بیماری تحریمی دچار است

سخنگوی وزارت امورخارجه ایران، گفت: «دونالد ترامپ» رئیس جمهوری آمریکا به هر بهانه ای قصد تحریم دیگر کشورها را دارد؛​ گویا او بیمار است.

«بهرام قاسمی» روز سه شنبه در گفت وگو با خبرگزاری صداو سیما درباره تحریم های آمریکا نسبت به سایر کشورها و ایران، افزود: به نظر می رسد ترامپ به بیماری تحریمی دچار است زیرا علاوه بر ایران نسبت به ترکیه، روسیه و خیلی از کشورها سیاست های تحریمی را دنبال می کند که این کاری خطا، غیرقانونی و خلاف همه موازین بین المللی است که در نهایت با شکست آمریکا همراه خواهد شد.

سخنگوی وزارت امورخارجه ایران گفت: جامعه جهانی و حتی افکار عمومی امریکا اجازه نخواهند داد شیوه های قلدرمابانه و یکجانبه گرایانه هیات حاکمه امریکا دنبال شود و قطعاً پیروزی با مردم و ملت هایی است که از کیان کشورشان دفاع می کنند.

قاسمی همچنین با تبریک دوازدهمین سالگرد پیروزی مقاومت، مردم و دولت لبنان بر نیروهای اشغالگر صهیونیست در جنگ 33 روزه، ابراز امیدواری کرد، نیروهای مقاومت و مردم لبنان همان گونه که تاکنون نشان داده اند با وحدت، اتحاد و همدلی توانسته اند بر دشمن دیرینه خود به پیروزی های بزرگی نائل شوند، بتوانند در آینده هم با همه وجود و قوا در راستای توسعه و تکامل جامعه شان پیش رفته و صحنه جهانی و جامعه بین الملل شاهد این باشد که رژیم صهیونیست و اشغالگر اسرائیل از تجاوز، اشغالگری و آدمکشی دست بردارد.

کلیدواژه